در همایش مدیریت بر جرم سرقت

راهکارهای مدیریت و مهار رشد سرقت بررسی می‌شود

رئیس پلیس آگاهی ناجا از برگزاری همایش "مدیریت بر جرم سرقت"خبر داد و گفت: در این همایش راهکارهای مدیریت و مهار رشد سرقت بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ - 19May 2014

راهکارهای مدیریت و مهار رشد سرقت بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "سیدحسن بتولی" با اشاره به برگزاری همایش «مدیریت بر جرم سرقت» گفت: این همایش به مدت سه روز با حضور رؤسای پلیس آگاهی سراسر کشور، معاونان مبارزه با سرقت و نمایندگان پلیسهای تخصصی، در سالن  کوثر ستاد ناجا برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این همایش به دنبال شناخت راهکارهای مدیریت و مهار رشد سرقت هستیم، افزود: بررسی علل و عوامل جرم سرقت و شناخت راهکارهای مقابلهای با این جرم، مشخص شدن نقش ردههای مختلف نیروی انتظامی در مقابله با سرقت و در نهایت نقش سازمانهای دولتی و خصوصی در موضوع امنیت، پیشگیری و مقابله با این جرم از اهداف دیگر این همایش است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا، تصریح کرد: براساس تدابیر فرمانده ناجا، امسال، سال مقابله با سرقت، به خصوص سرقتهای خرد است، بنابراین از اواخر سال گذشته با بسیج تمامی امکانات، به دنبال محقق شدن این مهم بودیم.
 
سردار بتولی با تاکید براینکه از ابتدای امسال موفق شدیم، رشد سرقت را مهار کنیم، تصریح کرد: طرحهای مقابلهای ما (طرح تشدید مقابله با سرقت) از اواخر سال گذشته به اجرا درآمد و در نتیجه رشد سرقت در مقایسه با سال گذشته، کاهش چشمگیری داشت.
 
وی یادآور شد: در روز سوم همایش (سهشنبه) رؤسای پلیس آگاهی سراسر کشور میزبان فرمانده نیروی انتظامی سردار دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" و دادستان کل کشور حجتالاسلام "غلامحسین محسنی اژهای" هستند.
نظر شما
پربیننده ها