فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد

هلاکت دو شرور در درگیری مسلحانه مرزی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت دو شرور مسلح و کشف قریب به ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای شمالی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ - 20May 2014

هلاکت دو شرور در درگیری مسلحانه مرزی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "رهام بخش حبیبی" فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل با استفاده از منابع خبری، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از آن سوی مرز به داخل کشور آگاه شده و بلافاصله راههای عبور قاچاقچیان را در کنترل خود درآورده و با هوشیاری کامل به پوشش نوار مرزی پرداختند.

سردار حبیبی بیان کرد: نیروهای مرزبانی پس از ساعتی کمین در مسیرهای احتمالی سوداگران مرگ، یک فروند قایق را مشاهده و با رعایت قانون بکارگیری سلاح با واکنش سریع و موضع گیری مناسب و آتش پر حجم خود توان رویارویی را از آنان سلب نمودند و ضمن زمینگیر کردن اشرار مسلح، منطقه را در اختیار کامل خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران در این عملیات ضمن به هلاکت رساندن دو تن از اشرار مسلح پس از پاکسازی منطقه موفق شدند مقدار ۳۷۸ کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر شامل تریاک، کراک و حشیش را کشف و ضبط کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار