رونمایی از دوکتاب دفاع مقدس

مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و اقشار مختلف مردم در منزل شهید "علیرضا محمودی پارسا" در کرج برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸ - 28May 2013

رونمایی از دوکتاب دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار فرهنگ مقاومت خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رونمایی از دو عنوان کتاب دفاع مقدس با حضور سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و اقشار مختلف مردم در منزل شهید "علیرضا محمودی پارسا" در کرج برگزار شد. شهید علیرضا محمودی پارسا از شهدای نوجوان استان البرز است.

سرهنگ ادیبی در مصاحبه با خبرنگار فرهنگ مقاومت دفاع پرس گفت: کتاب "از نیویورک تا دار خوین" که از تولیدات دفتر البرز بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس می باشد؛ شامل خاطرات عبدالرحیم افشاراست و بازنویسی و تدوین این کتاب توسط مریم بذرافشان صورت گرفته است.

وی افزود:"بابام مثل پرنده س" کتاب دیگری بود که در این مراسم رونمایی شد.این کتاب توسط نغمه مستشار نظامی از نویسندگان کرجی در حوزه شعر کودک تالیف شده است.

ادیبی در ادامه از رونمایی یادمان شهدای گمنام بهشت سکینه کرج خبر داد و توزیع سالنامه تخصصی دفاع مقدس را از دیگر اقداماتی بر شمرد که در سوم خرداد در بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرزصورت گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها