سردار دکتر احمدی‌مقدم در جمع خبرنگاران عنوان کرد

راه‌اندازی سامانه تطبیق چهره‌نگاری در ناجا/ برخورد قاطع ناجا با شبکه‌ها و باندهای قاچاق

فرمانده ناجا با اشاره به راه‌اندازی سامانه تطبیق چهره‌نگاری در ناجا گفت: امسال ورود اطلاعات و تشخیص هویت در این زمینه را خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹ - 20May 2014

راه‌اندازی سامانه تطبیق چهره‌نگاری در ناجا/ برخورد قاطع ناجا با شبکه‌ها و باندهای قاچاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر "اسماعیل احمدیمقدم" در همایش کاربردی "مدیریت بر جرم و سرقت" در جمع خبرنگاران به اهداف این همایش اشاره و اظهار کرد: در زمینه سرقت و مبارزه با آن قرارگاهی تشکیل دادهایم، زیرا علیرغم اینکه در ۲ سال اخیر در مجموع همه جرائم کاهش داشتهایم اما در بخش سرقت شاهد رشد بودهایم.

وی افزود: بخش متغیرهای اقتصادی منوط به افزایش سرقت شده است که قرار است با هماهنگیهای واحدهای ناجا در کشف، پیشگیری و رسیدگی قضایی به مقابله با سرقت بپردازیم.

فرمانده ناجا گفت: امسال تمرکز ناجا بر موضوع "مبارزه با سرقت" و اولویت اصلی ما مبارزه با سرقت است، اما این بدان معنا نیست که جرائم دیگر را فراموش کنیم.

سردار احمدیمقدم در ادامه با اشاره به راهاندازی سامانه تطبیق چهرهنگاری در ناجا گفت: این سامانه در حال راهاندازی است و امسال ورود اطلاعات و تشخیص هویت در این زمینه را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در مبارزه با فساد، شبکهها و باندهای قاچاق با قاطعیت برخورد خواهد کرد. ما در مسیر انتقال مواد قرار گرفتهایم و باید از ورود به دایره اعتیاد جلو گیری کنیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: نحوه عودت اموال به افراد در کلانتریها یکی از وظایف ناجاست که ما اختیار داریم با جرائم مشهود وارد عمل شویم.

این مقام عالیرتبه انتظامی اظهار کرد: ما از ابتدای برنامههایمان با تصمیمهای درست وارد عمل میشویم تا بتوانیم با مجرمان مشهود و باندهای مافیای قاچاق برخوردی قاطع داشته باشیم و همچنین با جنبه هنجارشکنانه در جامعه برخوردی به جا و قاطع خواهیم داشت.

سردار احمدیمقدم در پاسخ به سوالی درباره اعمال جریمه برای خردهفروشان مواد مخدر اذعان کرد: من قاضی نیستم که بتوانم پاسخ سوال شما را بدهم، اما هر جرمی مستلزم برخورد است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار