حسن توکل نیا :

خوشبختانه استقبال خوبی از فیلم "جاب جا" صورت گرفته است

فیلمنامه "جاب جا" اولین کار بابک ربیعی در حوزه فیلمنامه است. ایشان از استعدادهای بسیار خوب و درخشان کشورمان هستند که قلم بسیار خوبی در ژانر کمدی دارند.
کد خبر: ۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۹ - 12August 2013

خوشبختانه استقبال خوبی از فیلم

حسن توکل نیا در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس گفت: خوشبختانه فیلم "جاب جا" با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و طی روزهای گذشته افراد زیادی ازاین فیلم دیدن کردند. این فیلم تاکنون در تهران 270 میلیون تومان فروش داشته و در شهرستان 210 میلیون تومان .

وی افزود: فیلم "جاب جا" در روزهای اول اکران توسط سینماداران تحویل گرفته نمی شد و به آن اهمیت لازم را نمی دادند اما الان به وضعیتی رسیده که همه سینماها می خواهند آن را اکران کنند. در حال حاضر سینماهایی که دو یا سه سانس به این فیلم اختصاص داده بودند رویه خود را تغییر داده و این فیلم را تمام وقت اکران می کنند.

تهیه کننده فیلم "خط آتش" تصریح کرد: من در سینما آزادی و درسینما ایران این فیلم را همراه مردم دیدم. خوشبختانه مردم از دیدن فیلم راضی بودند و از دیدن آن ابراز رضایت می کردند. البته برخی هم پیام فیلم را به خوبی متوجه نشده بودند که با توجه به اینکه 37 مورد اصلاحیه به فیلم وارد آمده من به آنها در این مورد حق می دهم.

توکل نیا افزود: فیلمنامه "جاب جا" اولین کار بابک ربیعی در حوزه فیلمنامه است. ایشان از استعدادهای بسیار خوب و درخشان کشورمان هستند که قلم بسیار خوبی در ژانر کمدی دارند و استقبال مردم از این فیلم نشان داده که اوضاع و احوال جامعه و مردم آن را به خوبی می شناسند و ارتباط خوبی با مردم دارند.   

لازم به ذکر است فیلم "جا ب جا" درباره نگهبان یک شرکت است که فردی او را می بیند و او را با یکی از فرماندهان زمان جنگ اشتباه می گیرد و می خواهد که از او سوء استفاده کند. "جا به جا" یک فیلم کمدی است که با حفظ ارزشهای دفاع مقدس و یادآوری رشادت سرداران جنگ سعی دارد یک موقعیت طنز ایجاد کند و برخی از رفتارهای نادرست موجود در جامعه را نقد کند.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار