افخم در واکنش به ادعای وال استریت ژورنال:

«وال‌ استریت ژورنال» بابت دروغ‌پردازی‌اش از مردم افغانستان عذرخواهی کند

سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در مورد استخدام اتباع افغانستان برای جنگ در سوریه از سوی جمهوری اسلامی ایران را کاملا بی‌اساس عنوان کرد و گفت: این روزنامه باید بابت توهین به مردم افغانستان از آنان عذرخواهی کند.
کد خبر: ۱۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ - 21May 2014

«وال‌ استریت ژورنال» بابت دروغ‌پردازی‌اش از مردم افغانستان عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس "مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای روزنامه وال استریت ژورنال در مورد استخدام اتباع افغانستان برای جنگ در سوریه از سوی جمهوری اسلامی ایران را کاملا بیاساس عنوان کرد و گفت: این روزنامه باید بابت توهین به مردم افغانستان از آنان عذرخواهی کند.

وی افزود: ادعای این روزنامه آمریکایی کاملا بیاساس بوده و با هدف تخریب وجهه ایران در افغانستان و القاء نگاه کاملاً غیرانسانی به شهروندان این کشور دوست و همسایه صورت گرفته است؛ همانطور که در اخبار هم منتشر شده، مقامات رسمی افغانستان نیز چنین ادعایی را تأیید نکردهاند.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: شکست رویکرد جنگطلبان در سوریه، آنها را به دروغپردازی و تحریک مردم کشور همسایه، افغانستان کشانده است.
 
افخم خاطرنشان کرد: مطلب منتشره توهین به مردم افغانستان بوده و جا دارد روزنامه وال استریت ژورنال بابت این توهین از مردم افغانستان عذرخواهی کند.
 

نظر شما
پربیننده ها