رهبر یکی از گروه‌های معارض تحت حمایت واشنگتن:

شورشی‌های سوریه به دنبال پس گرفتن سرزمین‌های اشغال شده توسط اسرائیل هستند

رهبر یکی از گروه‌های معارض سوری که از آمریکا سلاح دریافت کرده‌اند گفته شورشی‌های سوریه به دنبال باز‌پس‌گیری سرزمین‌هایی از سوریه هستند که پیش از این اسرائیل آن‌ها را اشغال کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ - 21May 2014

شورشی‌های سوریه به دنبال پس گرفتن سرزمین‌های اشغال شده توسط اسرائیل هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، پایگاه خبری "فریبیکن" نوشته گروههای معارضِ سوریِ مجهز به سلاحهای آمریکا خواستار بازپس گیری سرزمینهای اشغالشده از اسرائیلی هستند.

این پایگاه خبری آمریکایی نوشته این مواضع معارضان سوری تحت حمایت واشنگتن میتواند کمکهای دولت اوباما به آنها را پیچیده کند.

مطابق نوشته این پایگاه خبری "احمد آلسعود"، فرمانده یگان سیزدهم شورشیهای سوریه در مصاحبهای در پاسخ به سوالی درباره موضع شورشیهای سوریه در قبال اسرائیل گفته است: "خواستار پس گرفتن تمامی سرزمینهای سوری اشغال شده توسط اسرائیل هستیم."

یگان سیزدهم آلسعود از جمله اولین یگانهایی بوده که دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا موشکهای ضدتانک "تاو" در اختیار آنها قرار داده است.

منظور آلسعود از سرزمینهای اشغال شده سوریه بلندیهای جولان است که در خلال جنگ ۶ روزه به اسرائیل ملحق شد.

طی روزهای اخیر گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهند پیکارجویان همسنگر با جبهه النصره که وابستگی خود به گروه تروریستی القاعده را اعلام کردهاند از موشکهای تاو ساخت امریکا در منطقه حلب استفاده کردهاند.

آلسعود در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه سلاحهای ساخت آمریکا چگونه به دست گردان تحت امر وی رسیده گفت که این سلاحها از طریق گروههای واسطه موسوم به "دوستان سوریه" در اختیار آنها قرار گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار