سرهنگ طاهرخانی:

فرهنگ دفاع مقدس در تمام عرصه‌ها قابل انتقال است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: اگر به وظایفمان خوب عمل کنیم درخواست شهدای عزیز را اجابت کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵ - 22May 2014

فرهنگ دفاع مقدس در تمام عرصه‌ها قابل انتقال است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی در نشست هم اندیشی فرماندهان نیروهای مسلح استان قزوین که با حضور اصحاب رسانه انجام شد اظهار کرد: وحدت نیروهای مسلح و رهبری حضرت امام (ره) و اخلاص رزمندگان عوامل مهم پیروزی در آزادسازی خرمشهر بود.

وی گفت: ما برای این که بتوانیم نسل های آینده را خوب مراقبت کنیم فرهنگ پایداری و مقاومت را که از آموزه های دینی ما می باشد می بایست به آنان منتقل کنیم و همچنین همه وظیفه داریم با تمام وجود از خاک کشور و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

طاهرخانی به لزوم برخورداری از دانش روز و همچنین مطالعه عمیق در مبانی اسلام اشاره کرد و گفت: قیام حضرت امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود و امروز ما وظیفه داریم این فریضه ی دینی را در جامعه گسترش دهیم.

این مسئول افزود: نباید به دشمن اجازه داد با تاکتیک های مختلف در فضای مجازی و ماهواره ها اشاعه منکر کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در ادامه به پیام های مختلف آزادسازی خرمشهر اشاره و تصریح کرد: روحیه ی توکل و وحدت بین نیروهای مسلح و نقش ولایت و خلوص رزمندگان اسلام بسیار در آزادسازی خرمشهر دخیل بودند.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: شکرانه عرصه تکرار نشدنی دفاع مقدس در میدان بودن و عمل به وظایف به نحو احسن است که این خواسته ی تمامی شهدای عزیزمان می باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار