مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین:

خاک خرمشهر به مقاومت معنا بخشید

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور نیروهای مسلح مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا در قزوین انجام شد.
کد خبر: ۱۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸ - 22May 2014

خاک خرمشهر به مقاومت معنا بخشید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان سخنران این مراسم گفت: آزادسازی خرمشهر که در سال 1361 اتفاق افتاد حاوی پیام های متعددی بود از جمله پیام ها این بود که فقط با روحیه مقاومت و ایستادگی می توان در برابر جبهه استکبار آمریکا و زیاده خواهی رژیم نامشروع صهیونیستی ایستاد.

طاهرخانی افزود: پیام دیگر شهیدان این است که پشت سر رهبری حرکت کنیم و از دستاوردهای انقلاب به خوبی دفاع نماییم.

وی تصریح کرد: اکنون که بیست و پنج سال از دفاع مقدس می گذرد پیشرفت های مختلفی را در ابعاد سیاسی، نظامی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شاهد هستیم و جوانان غیرتمند ایران اسلامی به خوبی توانسته اند در عرصه های بین المللی از این دستاوردها دفاع کنند.

طاهرخانی با بیان این که پیام دیگر شهدا پرداختن به واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر است گفت: همه ما مسئولین و مدیران فرهنگی وظیفه داریم در مورد راهبرد سال که به نام فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده است را عملیاتی کنیم و در آخر سال با جمع بندی از کارهایمان ببینیم چه قدر توانسته ایم در این راه موفق شویم.

این مسئول در ادامه گفت: در مراحل مختلفی که عملیات بیت المقدس صورت گرفت در تمام لحظه های آن اخلاص و ولایت مداری و تبعیت از رهبری و روحیه ی مقاومت را می توان دید و خاک خرمشهر به فرهنگ پایداری و مقاومت معنای خاص بخشید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین با قدردانی از حضور فعال نیروهای مسلح در مراسم غبارروبی مزار شهدا اظهار امیدواری کرد که با حضور فعال خود شاهد برنامه های پرباری در سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار