برنامه دولت عراق برای مبارزه با گروه های تروریستی اعلام شد

طبق سخنان نخست وزیر عراق محورهای اصلی برنامه دولت برای مبارزه با گروه های تروریستی به اجرای عملیات هایی علیه این گروه ها در نقاط مرزی با سوریه متمرکز است.
کد خبر: ۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳ - 12August 2013

برنامه دولت عراق برای مبارزه با گروه های تروریستی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نوری المالکی نخست وزیر عراق در سخنان خود در تشریح سیاست های دولت برای مقابله با گروه های تروریستی  به برنامه گسترده برای اجرای عملیات های علیه گروه های تروریستی به خصوص در نقاط مرزی با سوریه تاکید کرد.

به گزارش "المنار" لبنان، نوری المالکی در تشریح برنامه های دولت علیه گروه های تروریستی عنوان نمود در عملیات های آینده، گروه های تروریستی و نیروهای آنها به خصوص در مناطق مرزی با سوریه هدف  اقدامات شدید نیروهای دولتی قرار خواهند گرفت.

همچنین شایان ذکر است در سخنان نخست وزیر عراق که در تلوزیون این کشور پخش شد، وی به این نکته اشاره کرد محور اصلی سیاست های دولت برای مبارزه با گروه های تروریستی به عملیات هایی در منطقه مرزی با سوریه متمرکز خواهد شد. در این رابطه این نکته شایان ذکر است که با توجه به حضور گروههای تندرو متعدد در سوریه از زمان آغاز بحران در این کشور، همواره شاهد ورود و فعالیت این گروه ها در عراق نیز بوده ایم که باعث گسترش خشونت ها و انفجارها در عراق شده است.

شایان ذکر است در ماه های اخیر به شدت بر میزان خشونت ها در عراق افزوده شده به نحوی که میزان تلفات غیرنظامیان در شهرهای مختلف عراق نسبت به چند سال گذشته بی سابقه بوده است. لذا با توجه به انتظارات موجود از دولت عراق برای ایجاد ثبات و آرامش در کشور، نخست وزیر عراق در آخرین سخنان خود از برنامه دولت برای مقابله با گروه های تروریستی و اولویت های این برنامه اشاره کرده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار