نخستین یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 88 شهید گلگون کفن ارتش در نظر آباد برگزار شد

به همت لشکر 23 تکاور ولایت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولین شهری و انتظامی شهرستان نظرآباد و کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران ( واحد سپهبد شهید صیاد شیرازی ) استان البرز و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و امت شهید پرور شهرستان نظرآباد نخستین یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 88 شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی شهرستان نظرآباد برگزار گردید .
کد خبر: ۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳ - 20August 2013

نخستین یادواره بزرگداشت یاد و خاطره 88 شهید گلگون کفن ارتش در نظر آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم قضایی بازنشسته مسلم بهادری ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جمع شرکت کنندگان در این مراسم، اظهار داشت: هرچه از دوران دفاع مقدس فاصله میگیریم نیاز بیشتری به شهداء در خود احساس می کنیم . شهداء باارزشترین سرمایه خود را که جان و هستی شان بود را با خدای خود معامله کردند و درس ایثار و از خود گذشتگی به ما دادند و امنیت و آسایش امروز، مدیون خون شهداست. 

بهادری در ادامه افزود : در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ارتش و سپاه و بسیج دوشادوش هم آنچنان صحنه های زیبایی از رزم و از خود گذشتگی از خود بجای گذاشته که هر بیننده ای را تحت تأثیر خود قرار می دهد و وظیفه ماست که این حماسه ها را ارج بنهیم و یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داریم.


در ادامه مراسم امیر سرتیپ دوم دکتر سید کمال پیمبری فرمانده لشگر 23 تکاور ولایت ضمن تقدیر از کلیه برگزار کنندگان این مراسم معنوی در مسجد غدیریه نظرآباد در جمع حاضرین طی سخنانی گفت: هرچه از مقام شهید گفته شود باز حق مطلب ادا نمی شود چرا که شهدای ما آنچنان حماسه هائی آفریدند که هیچ دشمنی جرأت تجاوز به خاک مقدس جمهوری اسلامی را به خود راه نمی دهد شهداء ستارگان درخشانی هستند که راه اطاعت از مقام والای ولایت فقیه را به ما نشان می دهند به ما آموختند با پشتیبانی از ولایت این نظام و انقلاب آسیب پذیر نمی باشد.


پیمبری افزود: خانواده شهداء نیز با صبر و استقامت خود دشمن را ناامید و ما را مفتخر نمودند و این خانواده ها با تقدیم بهترین جوانان خود درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند در خاتمه این مراسم از خانواده های معظم شهداء ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نظرآباد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار