معاون سیاسی سپاه:

فتح خرمشهر نمایش مظلومیت همراه با اقتدار بود

معاون سیاسی سپاه گفت: امروز باید به باورهایی همچون زمان فتح خرمشهر یعنی اوج مظلومیت همراه با اقتدار بازگردیم و با احیای آن معرفت، از تحریم‌ها عبور کنیم.
کد خبر: ۱۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 24May 2014

فتح خرمشهر نمایش مظلومیت همراه با اقتدار بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سردار "رسول سنایی راد" معاون سیاسی سپاه پاسداران با حضور در جمع سپاهیان الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس گفت: فتح خرمشهر آیهی بزرگی است که امام خمینی(ره) آن را فتح ارزشها نامیدند.

سردار سنایی راد با اشاره به بیان حضرت امام که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" عنوان داشت: این الگو نشان میدهد با خدا محوری و خود باوری میتوان از تمام موانع گذشت ولی امید بستن به قدرتهای مادی و غیر خدایی نتیجه بخش نیست.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به تحریمهای ظالمانه استکبار علیه جمهوری اسلامی افزود: امروز باید به باورهایی همچون زمان فتح خرمشهر یعنی اوج مظلومیت ولی در اوج اقتدار بازگردیم و با احیای آن معرفت، از این عرصه عبور کنیم.

وی تحقق شعار سال را عامل رسیدن به اقتدار عنوان کرد و اظهار داشت: جنگ امروز جنگ ارادههاست و در عرصه ی دیپلماسی نباید در برابر دشمن ضعف نشان داد؛ چون دشمن با تحریمها قصد دارد ایران را به سمت خود بکشاند و اگر دشمن احساس کند تحریمها موثر نیست از این حربه دست بر خواهد داشت.

وی مسئولین کارآمد و مشارکت مردمی را از مظاهر اقتدار ملی عنوان و تاکید کرد: امروز دشمن بدنبال ایجاد دوگانگی در کشور است و در این شرایط باید با هوشمندی عمل کرد که رضایتمندی مردمی را نیز به همراه داشته باشد.

سردار سنایی راد در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور اشاره و عنوان داشت: در کشور هنوز مدیریت جهادی نهادینه نشده و باید در لایههای باور ساز جهت معضلات فرهنگی تلاش شود.

وی ترویج الگوی ازدواج آسان، فرهنگ قناعت و پرکاری را لازمهی مدیریت جهادی خواند و گفت: فرهنگ کشور ما فرهنگ قناعت و معنویت بوده و امروز دغدغههای ما به علل تهاجم فرهنگی دشمن و غفلت خود ماست.

معاون سیاسی سپاه در جمع کارکنان سپاه استان یزد، ولایت محوری را دیگر شاخصهی مدیریت جهادی دانست که با ترویج فرهنگ دینی محقق خواهد شد و خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی رضایت ولی امر را رضایت خدا دانسته و در این نگرش، ناامیدی و خستگی جایی ندارد و نتیجهی آن فتوحاتی همچون فتح خرمشهر است.

سردار سنایی راد عزم ملی را رکن موثری در تحقق شعار امسال دانست که باید با مشارکت مردمی و عزمی معطوف با عمل همراه باشد و ادامه داد: اگر فرهنگ مقاومت احیا و فرهنگ مصرف گرایی به فرهنگ اقتصاد مقاومتی تبدیل شود، عزت کشور تضمین است.

این همایش با حضور کارکنان سپاه الغدیر استان یزد در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار