امروز

ویژه برنامه "شهری در آسمان" در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: دشمنان در سوم خرداد به این باور رسیدند که هر ستمگر و متجاوزی در مقابل اندیشه، تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورده است و ما باید برای همیشه یاد و خاطره همه ایثارگران و شهیدان را گرامی بداریم.
کد خبر: ۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ - 24May 2014

ویژه برنامه

حجت الاسلام "محمود دیانی" معاون فرهنگی دانشگاه مازندران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در ساری با بیان اینکه خرمشهر تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است، گفت: فتح خرمشهر آئینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

معاون فرهنگی دانشگاه مازندران با بیان اینکه سوم خرداد از جایگاه بسیار مهمی در تاریخ نظام اسلامی برخوردار است، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با اتکا به ایمان و عزت جوانان سرزمین اسلامی فتح شد.

معاون فرهنگی دانشگاه مازندران، سوم خرداد را نماد استقلال، استقامت و شرف ملت ایران اسلامی دانست و گفت: دشمنان در سوم خرداد به این باور رسیدند که هر ستمگر و متجاوزی در مقابل اندیشه، تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت شکست خورده است؛ ما باید برای همیشه یاد و خاطره همه ایثارگران و شهیدان را گرامی بداریم.

حجت الاسلام دیانی در ادامه سخنان خود از برگزاری ویژه برنامه حماسه سوم خرداد با عنوان «شهری در آسمان» در این دانشگاه خبر داد و افزود: این ویژه برنامه به همت معاونت فرهنگی دانشگاه مازندران و به منظور پاسداشت این حماسه عظیم برگزار میشود.

وی، ایجاد پیوند و ارتباط عمیق نسل گذشته و امروز با محوریت پاسداشت حماسه عظیم سوم خرداد و یادآوری ایثار و از خودگذشتگیهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را مهمترین اهداف برگزاری این برنامه اعلام کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه مازندران با بیان که خرمشهر تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است، گفت: فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه این امت است.

وی همچنین از بیان خاطره اساتید و کارکنان رزمنده حاضر در عملیات بیت المقدس در این برنامه خبر داد و افزود: همچنین در این مراسم از این اساتید و کارکنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه امروز شنبه سوم خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه مازندران بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیتهای کشور در جهت ترویج این فرهنگ ارزشمند و اصیل به نسل جدید استفاده کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار