نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی:

سوم خرداد نماد مقاومت، ایثار و جانفشانی است

نماینده مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: علمیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در سوم خرداد نماد وحدت، ایمان، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی است.
کد خبر: ۱۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲ - 24May 2014

سوم خرداد نماد مقاومت، ایثار و جانفشانی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: علمیات بیت المقدس و فتح خرمشهر در سوم خرداد نماد وحدت، ایمان، مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی است.

حجت الاسلام والمسلمین "دخیل عباس زارع زاده" با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس با رمز یا علی بن اابیطالب(ع) افزود: در طول دفاع مقدس عملیاتهای مختلفی با ایثار و فداکاری رزمندگان مخلص سپاه اسلام صورت گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: در میان این عملیاتهای گوناگون بدون شک یکی از مهمترین و موثرترین آنها را باید عملیات مهم و بزرگ بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر قهرمان دانست که با همت و غیرت بسیجیان و قهرمانان ما در دفاع مقدس محقق شد.
 
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر قهرمان را پس از ماهها رشادت و جانفشانیها باید نماد عزت و سربلندی و فتح الفتوحی بزرگ در تاریخ دفاع مقدس دانست که حاصل شد.
 
زارع زاده گفت: سوم خردادماه و سالروز فتح خرمشهر را باید روز مقاومت ٰعزت، پیروزی و نمادی از همدلی و یکپارچگی ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ذکر کرد و باید همواره آن را زنده نگه داشت.
 
وی گفت: باید روز سوم خرداد و حادثه عظیم آزاد سازی خرمشهر به عنوان حماسهای مانا و  ماندگار در تاریخ دفاع مقدس به عنوان الگویی جاویدان برای نسلهای آینده زنده بماند و ارزشهای دفاع مقدس به آنها منتقل شود.
 
نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر و روزها و لحظات دفاع مقدس یک فرصت است تا تمامی رسانهها و متولیان مختلف فرهنگی نسبت به تبیین ارزش وانعکاس شایسته آن لحظات مقدس و نورانی اقدام کنند.
نظر شما
پربیننده ها