مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) عنوان کرد

تحیر کارشناسان جنگ از عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران گفت: افرادی که در حوزه جنگ کارهای فراوانی در دنیا انجام داده‌اند هنوز از نحوه عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر متحیر هستند.
کد خبر: ۱۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ - 24May 2014

تحیر کارشناسان جنگ از عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، حجت الاسلام "عبدالعی گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران در همایش بصیرت و روشنگری دینی بسیجیان شرکت گاز مازندران در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر با گرامیداشت سوم خرداد، گفت: عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد دنیا را به تحیر وا داشت.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس بسیاری از معادلات دشمنان در برابر ایران را تغییر داد، افزود: این عملیات غرور آفرین زمینهای برای پیروزیهای بعدی در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام گواهی آزادسازی خرمشهر را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: افرادی که در حوزه جنگ کارهای فراوانی را در دنیا انجام دادهاند هنوز از نحوه عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر متحیر هستند.

وی افزود: جنگ در شرایطی به ما تحمیل شد که دستمان از حیث تجهیزات نظامی خالی بود و زمان زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به تلاش دشمن مبنی بر ایجاد مشکلات متعددی مانند حماسه جنگل و مواردی از این قبیل، ادامه داد: وحدت مردم مازندران باعث شکست منافقین و رفع مشکلات پیش آمده در این حوادث تلخ شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان اینکه "آزادسازی خرمشهر هنوز به عنوان یک افتخار در اذهان عموم تداعی می شود"، خاطرنشان کرد: 19 هزار نفر از لشکر عراق در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام به اسارت گرفته شده و 12 لشکر دشمن از 40 تا 100 درصد نابود شد.

"حسن عرب مقصودی" مدیر عامل شرکت گاز مازندران نیز در این مراسم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، یادگار حضرت امام(ره) و خون بهای شهیدان گرانقدر است و به برکت حضور فرهنگ بسیجی این مملکت هر روز بیشتر به سمت رشد و پیشرفت در حال حرکت می باشد.

وی با عزت آفرین دانستن تفکر و فرهنگ بسیج، افزود: هرجا فرهنگ بسیج مخلصانه حضور داشته باشد، عزت آفرین خواهد بود و عزت امروز سازمان گاز مازندران به برکت حضور یکایک بسیجیانی است که تفکر بسیجی را برای زندگی خود برگزیده و به 14 معصوم(ع) توسل نموده اند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به این مطلب که در وصیت نامه شهدای گرانقدر نیز بر حفظ ارزش های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه تاکید شده است، افزود: خرمشهر یکی از نمادهای حماسی ارزشی است که با فرهنگ ایثار، عشق، مقاومت و شهادت ایجاد شده است.

عرب مقصودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل لشگر تا دندان مسلح دشمن درعملیات بیت المقدس جانانه ایستادگی کردند و به برکت این عملیات عظیم طی چهار مرحله خرمشهر آزادسازی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار