امیر پوردستان در جمع خبرنگاران:

ارتش هر متجاوزی را از کرده خود پشیمان می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: کسانی که خیال خام تعدی به کشور ایران را دارند، باید بدانند که تعدی‌گران به کشور ایران با پاسخ سخت ارتش مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸ - 24May 2014

ارتش هر متجاوزی را از کرده خود پشیمان می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر "احمدرضا پوردستان" ظهر امروز در حاشیه رزمایش بیتالمقدس ۲۶ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این رزمایش از تمامی رستهها از جمله رستههای زرهی، پهپاد، پیادهنظام و بالگردهای هوانیروز استفاده شده است و سعی شده با ایجاد هماهنگی بین آنها کیفیت این رزمایش نسبت به سالهای گذشته بهتر باشد.

وی بیان کرد: ارزیابی ما از این رزمایش مثبت است، چراکه تجربیاتی که در رزمایشهای گذشته به دست آوردهایم در این رزمایش به خوبی توسط نیروهای ارتش به کار بسته شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارزیابی من از این رزمایش این است که سطح آن بالاتر نسبت به سالهای گذشته بود و احساس کردم همه دانشجویان افسری ارتش از برگزاری این رزمایش رضایتمند بودند. استفاده از تکنیکها و تاکتیکهای متناسب با شرایط جنگ ناهمتراز و نامتقارن و استفاده از مهمات جنگی از دیگر ویژگیهای ممتاز این رزمایش است. سعی کردیم که با به کار بستن تکنیکهای نوین حرفهای در ارتش به صورت عملی در این رزمایش کارایی آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی همچنین در ادامه به استفاده از تک تیرانداز شاهر، سلاح ضد زرهی و تاکتیک زمین مسلح در این رزمایش خبر داد و گفت: ارزیابی نهایی ما این است که قابلیت دفاع نظامی ما در حوزه نیروی زمینی بالاتر رفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به صورت همهجانبه از آمادگی قابل قبولی برای دفاع از حدود مرزها برخوردار است.

پوردستان متذکر شد: پیام رزمایش بیتالمقدس ۲۶ منطقه نصرآباد اصفهان امنیت، آرامش و آسایش برای مردم است و به آنان اطمینان میدهد فرزندان آنان در ارتش جمهوری اسلامی به شایستگی در مقابل تهدیدات دشمنان میایستند.

وی در پایان گفت: امروز نیروی زمینی ارتش توان بالا و بسیار قابل قبولی دارد و چنانچه دشمنان بخواهند تهدید عملی نسبت به کشورها و مرزها داشته باشند با پاسخ جدی در عرصه عمل از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران روبهرو میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار