خادمین شهدا، راوی می شوند

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور از ارتقای درجه خادمین راهیان نور به راوی یا مدیر کاروان برای ایجاد ظرفیت خالی در راستای حضور دیگر علاقه مندان خدمت به شهدا در مناطق عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱ - 12August 2013

خادمین شهدا، راوی می شوند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام سید محمد حسین زاده با اعلام رتبه بندی خادمین در طرح جدید، گفت: با طراحی جدید خادمین را به 4 بخش تقسیم کرده ایم . خادمین دانش آموزی برای داواطلبان زیر 18 سال است که با هماهنگی سازمان بسیج دانش آموزی در اردوهای راهیان نور حضور می یابند.

وی گفت: گروه دوم افراد بالای 18 سال هستند که سال اول در زیارتگاه های درجه 2 و 3 مطابق برنامه ریزی قرارگاه راهیان نور حضور خواهند یافت و به عنوان خادم درجه 3 خدمتگذار شهدا و زائران خواهند بود. همچنین خادمان در سال دوم حضورشان در مناطق عملیاتی و زیارتگاه های شهدا به خادم درجه 2 ارتقا خواهند یافت و در زیارتگاه های درجه یک حضور می یابند.

حسین زاده خاطر نشان کرد: در سال سوم خادمین شهدا به عنوان خادم درجه یک در منطقه شلمچه حضور خواهند داشت و بعد از آن دیگر نمی توانیم به عنوان خادم در خدمت  این دوستان باشیم زیرا افراد بسیاری مشتاق حضور در مناطق عملیاتی و خدمت به شهدا و زائران آنها هستند و در حالی که 16 هزار و 700 نفر برای حضور در این مناطق ثبت نام کرده اند، تنها برای حضور 5 هزار نفر ظرفیت داریم.

بنا به تاکید مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور بعد از سه سال خادمان شهدا به درجه راوی و یا مدیر کاروان ارتقا می یابند تا فرصت حضور برای بقیه علاقه مندان هم فراهم شود.

نظر شما
پربیننده ها