برپایی نمایشگاه عکس آزادسازی خرمشهر در دانشکده فرهنگ و هنر ساری

همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر و با حضور جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران نمایشگاه عکس آزادسازی خرمشهر در دانشکده فرهنگ و هنر ساری افتتاح شد.
کد خبر: ۲۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 25May 2014

برپایی نمایشگاه عکس آزادسازی خرمشهر در  دانشکده فرهنگ و هنر ساری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سرهنگ "علیرضا یداله پور" جانشین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع  مقدس مازندران در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس آزادسازی خرمشهر در دانشکده فرهنگ و هنر ساری گفت: عملیات بیت المقدس یک عملیات بزرگ و سرنوشت ساز برای ادامهی دفاع مقدس بود.

وی که در جمع هنرمندان صحبت می کرد، اظهار کرد: هنرمندان نقاش با الهام گرفتن از عکسهای دفاع مقدس، حماسهی آن دوران را به تصویر بکشند.

سرهنگ "علیرضا یداله پور" با اشاره به ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران، خواستار بازدید دانشجویان از این مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان شد.

یداله پور در پایان  به نقش آفرینی رزمندگان مازندرانی در عملیات بیت المقدس، اشاره کرد و خاطرات سردار سرلشکر شهید علیرضا نوری و سرلشکر شهید امیر مسعود منفرد نیاکی روایت کرد.

همچنین در این مراسم "روح الله ایرانمهر" مدیر امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به استقبال هنرمندان از هنر دفاع مقدس، تأکید کرد: واحد هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از هنر مرتبط با دفاع مقدس حمایت میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار