رئیس پلیس پایتخت خبر داد

دستگیری ۴۰ سارق و ۶۰ خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۴۰ سارق و ۶۰ خرده‌فروش مواد مخدر در منطقه بی‌سیم واقع در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ - 25May 2014

دستگیری ۴۰ سارق و ۶۰ خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین ساجدینیا" رئیس پلیس تهران در حاشیه اجرای طرح پاکسازی محله بیسیم از موادفروشان و سارقان اظهار کرد: طرح امروز به دنبال اجرای طرحهای امنیت محلهمحور برگزار شد که در آن ۳۷۴ محله تهران بهصورت محله به محله پاکسازی میشوند و هر روز توسط مأموران پلیس رصد شده و عملیاتهای مختلفی در آنها انجام میشود.
 
وی با بیان اینکه پلیس در طرحهای امنیت محلهمحور ۳۶ موضوع اصلی را سرلوحه خود قرار داده است، گفت: در اجرای این طرحها را پلیس تأکید ویژهای بر موضوعاتی همچون خردهفروشان مواد مخدر،اراذل و اوباش، زورگیران و سارقان دارند.
 
ساجدینیا ادامه داد: در طرح امروز که بهصورت مشترک با همکاری پلیس آگاهی، مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات و امنیت ناجا برگزار شد ۴۰ سارق، زورگیر و کیفقاپ دستگیر شدند و در حوزه مواد مخدر نیز ۶۰ خردهفروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا همچنان این گلایه از قوه قضائیه وجود دارد که این قوه بهسادگی و با قید وثیقه متهمان را آزاد میکند یا خیر، گفت: پاسخ به این سؤال را مراجع قضایی باید بدهند، ولی در حال حاضر تعامل خوبی میان پلیس و قوه قضائیه وجود دارد و امیدواریم این تعامل مناسب تا پایان سال ۹۳ ادامه داشته باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار