مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عنوان کرد

لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن با اتکا به فرهنگ دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به نسل جدید انقلاب منتقل شود زیرا دشمن ظرافتمندانه وارد خانه‌های ما شده است و باید دقت کنیم در جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته به پیروزی رسیم.
کد خبر: ۲۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ - 25May 2014

لزوم مقابله با جنگ نرم دشمن با اتکا به فرهنگ دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار "عبدالله ملکی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد، گفت: ایمان به خدا باعث آزادسازی خرمشهر شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر به ما آموخت که با ایستادگی و مقاومت و تبعیت از رهبری و انسجام و اتحاد میتوان در برابر دشنمان ایستاد.

وی با اشاره به نقش ۶ هزار شهید عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: درسهای شهادت، شهامت و مقاومت این شهدا باید به نسل جدید انقلاب شناسانده شود و انتقال فرهنگ دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان و نقش محوری فرهنگ دفاع مقدس در رویارویی با تهاجم فرهنگی اظهار داشت: متاسفانه امواج ماهوارههای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به پشت بامها رسیده است و باید در برابر فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن محکم بایستیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار