مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان:

راه مقابله با جنگ نرم دشمن احیای ارزش‌های دینی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: راه مقابله با جنگ نرم دشمن احیای ارزش‌های دینی است.
کد خبر: ۲۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ - 25May 2014

راه مقابله با جنگ نرم دشمن احیای ارزش‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد توسط فاتحان سرافراز خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان گلستان در عملیات بیت المقدس، همایش تجلیل از یادگاران این عملیات صبح امروز در سالن اجتماعات کانون طه شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمع کثیری از رزمندگان عملیات بیت المقدس استان برگزار شد، سرهنگ "عباس حسن نیا" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)، گفت: خرمشهر شهر ممتاز ایران بود و بر کرانه کارون و اروند میدرخشید اما دشمن بعثی پس از ۳۴ روز مقاومت جانانه این شهر را تصرف کرد. شهری که مدافعانش از مردم داوطلب تشکیل شده بود.

حسن نیا به دلایل پیروزی رزمندگان اشاره کرد و افزود: مهمترین عامل پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات وحت بین نیروها و توکل آنها به خداوند بود.

وی افزود: مرکز و قله قدرت ما ولایت فقیه و ارزشهای دینی است و دشمن سعی دارد به اینها حمله کند و ما باید با هوشیاری و احیاء ارزشهای دینی در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.

در ادامه این مراسم سردار بابایی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: تنها راه مقابله با دشمن جهاد اقتصادی است و دشمن به این باور رسیده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی را نمیتوان با جنگ نظامی شکست داد بلکه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم میتوان به این مهم دست یافت.

 خاطرنشان میشود تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس (سرخدار) و مسابقه عکس راهیان نور در قالب اهدا جوایز از دیگر برنامههای این همایش بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار