شب شعر پرنیان به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن

فرهنگسرای معرفت روز پنجشنبه 24 مردادماه ساعت 17، مطابق با سال های گذشته برنامه پرنیان را در قالب شب شعر به مناسبت آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار می کند.
کد خبر: ۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 13August 2013

شب شعر پرنیان به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این برنامه با حضور اساتید اهل قلم، «محمدتقی فکورزاده» کارشناس ادبیات، «پریوش ابراهیمی» استاد دانشگاه در رشته ایمونولژی و شاعران علاقه مند به رشته شعر و ادبیات کهن ایرانی برگزار می شود.

این برنامه که در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن برگزار می شود، بزرگداشت فردوسی شاعر حماسه سرا و بزرگ ایران را نیز مد نظر دارد و به بررسی و معرفی این شاعر نامدار ایرانی پرداخته خواهد شد.

در این شب شعر که به منظور آشنایی با ادبیات کهن، شعر و گرامیداشت شاعران ایران زمین برگزار می شود، موسیقی سنتی نیز اجرا خواهد شد. سرپرست و مجری این برنامه نیز استاد فکورزاده است.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44301444 تماس بگیرند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار