سردار مؤیدی در گفت‌وگو با دفاع مقدس تأکید کرد

نقش مؤثر صدا و سیما، رسانه‌ها و آموزش و پرورش در مبارزه با مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: رسانه‌ها، صدا و سیما و به خصوص آموزش و پرورش نقش بسیار موثری در مبارزه با مواد مخدر دارند.
کد خبر: ۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ - 26May 2014

نقش مؤثر صدا و سیما، رسانه‌ها و آموزش و پرورش در مبارزه با مواد مخدر

سردار "علی مویدی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با تأکید بر  لزوم فرهنگسازی در جامعه برای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: برای رسیدن به یک جامعه پاک و دور از مواد مخدر باید فرهنگسازی کنیم و این فرهنگسازی از ابتداییترین سنین جامعه باید صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را بر این گذاشته تا کسانی را که اقدام به توزیع و فروش مواد مخدر میکنند دستگیر کرده و با برنامهای جامع آنها را از ادامه این کار باز دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان این مطلب که پلیس در برخورد با افراد شرور و کسانی که در امر فروش و توزیع مواد مخدر استمرار دارند بسیار قاطعانه عمل خواهد کرد، گفت: قطعا سال ۹۳ سالی پر دردسر و سخت برای موادفروشان خواهد بود، چرا که اولویت اول "پلیس مبارزه با مواد مخدر" جمعآوری خردهفروشان و برخورد با باندهای مافیایی مواد مخدر است.

وی ادامه داد: البته ما نمیتوانیم به تنهایی این کار را انجام دهیم و باید تمامی دستگاههای کشور در امر مبارزه با مواد مخدر ورود کنند تا بتوانیم از شرّ این بلای خانمانسوز رها شویم.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی در پایان گفت: رسانهها، صدا و سیما و به خصوص آموزش و پرورش نقش بسیار موثری در مبارزه با مواد مخدر دارند  که امیدواریم با همکاری این دستگاهها بتوانیم جامعهای سالم و تهی از اعتیاد داشته باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار