امام جمعه ابرکوه:

هشت سال دفاع مقدس از هویت انقلاب اسلامی پرده برداری کرد

امام جمعه ابرکوه گفت: اگر دفاع مقدس نبود، زوایای درخشان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ما؛ در حاشیه و پستوهای غفلت میماند و این خواست خدا بود که این دوران به عنوان دوران صیانت بخشی انقلاب تداعی شود.
کد خبر: ۲۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 26May 2014

هشت سال دفاع مقدس از هویت انقلاب اسلامی پرده برداری کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم حسینی" امام جمعه ابرکوه، ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا، مخصوصا شهدای ابرکوه که فاتح خرمشهر بودند، اظهار داشت: سوم خرداد، روز ملی مقاومت و ایثار را ارج می نهیم.

وی افزود: آنچه برای همهی ما قابل توجه است؛ مانور دادن بر اسارت هزاران نفر، کشته شدن صدها بعثی، به غنیمت درآمدن صدها دستگاه ادوات نظامی نیست؛ این فرع بر اصل است، بلکه مطرح شدن قدرت ایمان بر قدرت ظاهر و جلوه یافتن قدرت حق بر باطل مهم است.

وی ابراز داشت: کشوری که دارای نظام نوپا، انقلابی کم سن و سال و شرایطی دشوار است؛ دشمن با هدف تصرف خاک این کشور، به زانو درآوردن نظام و انقلاب به پا خواسته و تا زمینه را مساعد نبیند اینگونه گستاخی نمیکند.
 
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: به رغم همهی این نقشهها و وحدت دشمن؛ رمز پیروزی امام و امت در فتح خرمشهر و فتوحات دیگر این آیه است: ... إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم... اگر کار خدایی باشد نتیجه به وضوح دیده می شود.
 
وی تصریح کرد: حکایت جنگ و دفاع ما حکایت پرده برداری از هویت انقلاب و نظام اسلامی است. این جنگ از هویت انقلاب اسلامی پرده برداری کرد و به راستی اگر دوران دفاع مقدس نبود، زوایای درخشان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ما؛ در حاشیه و پستوهای غفلت و ناآگاهی میماند. خدا خواست این دوران به عنوان دوران صیانت بخشی انقلاب تداعی شود. دشمن جنگ را در جهت نابودی نظام ترتیب داد، ولی موجب صیانت انقلاب شد.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه نتیجه جنگ، جز لطف و عنایت خدا چیز دیگری نیست، تاکید کرد: خدمت شما مسئولین عرض میکنم که این میدان همچنان فعال است و تا رهبری امام گونه، سکان هدایت این انقلاب را به دست دارد دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند و این رمز ماندگاری کشور ماست.

وی در پایان گفت: انتظار دارم همهی کسانی که دل در گرو این انقلاب دارند؛ دل در گرو پیشتازان جریانهای سیاسی ندهند و در رفتار و گفتار از حرف رهبر خود جلو نزنند. بدانند آیا حرفشان در تعامل با رهبر است یا تقابل؟ چرا بعضی به خود اجازه میدهند حرفی بزنند که نه با مواضع اسلام تعامل دارند نه با مواضع رهبری، این حرف و حدیثها مختص استان نیست بلکه کشوری است و نباید به اجانب بیگانه میدان داده شود تا حرفهایی زاویه دار جاری کنند.
نظر شما
پربیننده ها