اجمالی/ رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی:

دستگاه‌های استکباری برای حفظ رژیم صهیونیستی شیعه‌هراسی به‌وجود می‌آورند

مقام معظم رهبری فرمودند: دستگاه‌های استکباری برای آنکه مشکلاتشان را پوشیده نگه دارند، در میان مسلمانان اختلاف به‌وجود می‌آورند و شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی به‌وجود می‌آورند تا رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.
کد خبر: ۲۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 27May 2014

دستگاه‌های استکباری برای حفظ رژیم صهیونیستی شیعه‌هراسی به‌وجود می‌آورند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، همزمان با عید مبعث و سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام(ص)، مسئولان نظام، نمایندگان و سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از اقشار مختلف مردم صبح امروز با حضرت آیت الله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین سرخط بیانات مقام معظم رهبری به شرح ذیل است:

- امروز عدهای در آفریقا بهخاطر مسلمان بودن مورد ظلم قرار میگیرند و عدهای به اسم اسلام دختران مردم را میدزدند؛ این برای این است که پیام اسلام درست جا نیفتاده است.

- دستگاههای استکباری برای آنکه مشکلاتشان را پوشیده نگه دارند، در میان مسلمانان اختلاف بهوجود میآورندو شیعههراسی و ایرانهراسی بهوجود میآورند تا رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.

- مشکلات همیشه وجود دارد. انسانهای باخرد برای زندگی عزتمندانه مشکلات را با عزت و انسانهای بیخرد همین مشکلات را با ذلت تحمل میکنند و بهجای خدا به دشمنان اسلام تمسک میکنند تا برای خود عزت درست کنند و این عزت بهدست نمیآید.

مشروح خبر متعاقباً منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار