سردار رادان:

سطح مطالبات مردم در مبارزه با مواد مخدر باید بالا برود

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی با بیان اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر انتظامی و اجتماعی است، گفت: سطح مطالبات مردم را باید در زمینه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از دستگاه‌های مختلف بالا برد.
کد خبر: ۲۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶ - 28May 2014

سطح مطالبات مردم در مبارزه با مواد مخدر باید بالا برود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «احمدرضا رادان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا اظهار کرد: معضل مواد مخدر از مشکلات و دغدغههای مردم به شمار میرود و طبیعی است که حل این مساله باید با یک رویکرد اجتماعی و انتظامی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رویکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر بسیار به جا است، افزود: این موضوع با رویکرد اجتماعی و برنامههایی همچون طرحهای تجربه شده قبلی، به نتیجه میرسد. 

جانشین سابق فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: طی دو تا سه سال آینده میتوانیم موضوع موادفروشی خرد و معتادان ولگرد را در سطح جامعه به اتمام برسانیم.
 
سردار رادان در پایان خاطرنشان کرد: باید سطح مطالبات مردم در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در جامعه را از دستگاههای مختلف باید بالا ببریم که از این طریق دستگاهها کاربردیتر در این زمینه عمل کنند تا شاهد بهبود بیشتر وضعیت جامعه در این حوزه باشیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار