سردار احمدی مقدم مطرح کرد

تلاش دشمن برای ورود به مساله عفاف و حجاب

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تصور دشمن این است که حجاب پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی است. بنده فکر می‌کنم این تلاش متعلق به امروز نیست و دشمن از‌‌ همان ابتدای انقلاب تلاش خود را در این مورد به خرج داده است.
کد خبر: ۲۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵ - 30May 2014

تلاش دشمن برای ورود به مساله عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» فرمانده نیروی انتظامی شب گذشته در برنامه «دیروز، امروز، فردا» روی خط تلفنی برنامه قرار گرفت و در سخنانی، اظهار داشت: همانطور که از آقای روحانی انتظار میرفت، وی از مبانی قانونی و حقوقی دفاع میکند. شورای اجتماعی کشور، پس از کش و قوسهایی که در دولت قبل صورت گرفت در مورد طرح جامع عفاف وحجاب مسؤولیت پیدا کرد. اما مسأله یک مقدار پیچیده است و پاسخ به این سؤال که بالاخره در این زمینه چه کسی مسؤول است، یک مقدار سخت است!

وی افزود: تصور دشمن این است که حجاب پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی است. بنده فکر میکنم این تلاش متعلق به امروز نیست و دشمن از همان ابتدای انقلاب تلاش خود را در این مورد به خرج داده است. برداشت بنده برخلاف برداشت مهمانان برنامه این نیست که وضعیت روز به روز بدتر میشود! آنهایی که اهل جلوهگری هستند، بیشتر در چشم ظاهر میشوند و کسانی که اهل عفاف و حجاب هستند، کمتر در منظر عمومی ظاهر میشوند و این به معنای بد شدن وضعیت حجاب و عفاف نیست.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه، اظهار داشت: شیطان تلاش میکند گناه را در چشم انسان زیبا جلوه دهد. مقام معظم رهبری در مشهد فرمودند که دشمن تلاش میکند لذتجویی را جایگزین همت عالی جوانان کند. کار سخت است اما به نظر بنده پیشرفت دارد. انسان با اختیار خود مسیرش را انتخاب میکند. رئیس جمهور به درستی گفته که ما به زور کسی را نمیتوانیم اهل یقین کنیم. ما به عنوان دولت و حاکمیت به جای بحثهای نظری باید از قانون دفاع کنیم.

سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نیز در پایان این برنامه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود عمل میکند. هرچند هر از چند گاهی صحبتهایی علیه کارهایی که انجام میدهیم، به گوشمان میرسد.

نظر شما
پربیننده ها