مدیریت بسیجی تنها راه برون رفت از معضلات کلان حوزه سلامت است

در نشست یک روزه مسئولین سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن بررسی وضعیت موجود مشکلات و راه های برون رفت از معضلات حوزه سلامت،برنامه ها و دیدگاههای وزیر پیشنهادی بهداشت بررسی شد.
کد خبر: ۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰ - 13August 2013

مدیریت بسیجی تنها راه برون رفت از معضلات کلان حوزه سلامت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این نشست مدیران سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن تاکید بر کمک همه جانبه به جناب آقای دکتر هاشمی برآورد اولیه از برنامه های ایشان را مثبت ارزیابی کردند و لزوم به کارگیری نیروهای خدوم،توانمند و با روحیه بسیجی در حوزه ی سلامت یادآور شدند و تنها راه برون رفت از معضلات فعلی حوزه ی سلامت را در شرایط فعلی اقتصادی، مدیریت بسیجی دانستند.

برگزاری یادآوره ی  سراسری شهدای جامعه پزشکی و نیز ششمین کنگره سلامت در بلایا و حوادث در سال جاری از دستورات این نشست بود.

در پایان این نشست دکتر رئیس زاده رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن اعلام آمادگی سازمان برای کمک همه جانبه به حوزه  سلامت اظهار داشت:امیدواریم آقای دکتر هاشمی پس از کسب رای اعتماد بالا از مجلس،با چینش تیمی کاری، توانمند و دلسوز برای مردم بتواند خدمتی در خور شان به ملت شریف ایران ارائه دهد و مولفه اصلی برای تحقق این امر، تثبیت نیروهای خدوم و با روحیه بسیجی و نیز پرهیز از بکارگیری عناصری سیاسی، حاشیه دار و ضعیف است.

وی اظهار داشت: جذب همکارانی که شیفته ی خدمت به مردم باشند نه تشنه قدرت و سواستفاده های سیاسی و حزبی، شاه کلید موفقیت وزیر بهداشت در عرصه ی پرچالش کنونی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار