جنگ به روایت شاهدان_ ۴

ملائک بهشتی برای استقبالش از یکدیگر پیشی می‌گرفتند

فرصت کم بود و احتمال لو رفتن نیروها بسیار. مسیر راه مین گذاری شده بود و حجم آتش دشمن زیاد.
کد خبر: ۲۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ - 31May 2014

ملائک بهشتی برای استقبالش از یکدیگر پیشی می‌گرفتند

خبرگزاری دفاع مقدس: همیشه لحظه های سخت زمانی اتفاق می افتد که باید بین مرگ و زندگی یکی را انتخاب کنی. دفاع مقدس هم پر است از لحظاتی که بسیجیان خمینی(ره) مرگ را که برایشان شیرین تر از عسل بوده، انتخاب و خود را فدایی دیگران کرده اند. غلامعلی علامه یکی از آنانی است که لحظه فدا شدن یکی از همین بسیجی ها را به زیبایی روایت می کند. 

با دیدن آن صحنه یقین پیدا کردم که وقتی می گویند ملائک بهشتی برای استقبال شهید از یکدیگر سبقت می گیرند، یعنی چه! با دیدن آن صحنه یقین پیدا کردم که وقتی می گویند با ریختن اولین قطره خون شهید بر زمین، همه گناهانش بخشیده می شود  یعنی چه! در عملیات فاو، با دیدن آن جوان بسیجی، یقین پیدا کردم مخلص بودن یعنی چه . . . 

فرصت کم بود و احتمال لو رفتن نیروها بسیار. مسیر راه مین گذاری شده بود و حجم آتش دشمن زیاد. کانالی بود عریض و مرداب مانند؛ دارای سیم های خارداری که عبور بچه ها را با تجهیزات همراهشان دشوار می کرد.

آن وقت، جوان بسیجی داوطلبانه خود را روی سیم های خاردار کانال انداخت تا نیروهای گردان از روی تن زخمی اش عبور کنند!؟ آخرین نفر نیز من بودم که از روی تن رنجورش گذشتم. سر برگرداندم و او را دیدم که سیم های خاردار بر تنش فرو رفته بود. . . و به حتم، ملائک بهشتی برای استقبالش از یکدیگر پیشی می گرفتند. . .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار