جان بولتون:

هکرهای ایرانی به دنبال اطلاعات هسته‌ای بودند

سیاستمدار نومحافظه‌کار آمریکایی نسبت به اخبار منتشر شده درباره استفاده هکرهای ایرانی از مشخصات وی در شبکه‌های اجتماعی برای کسب اطلاعات واکنش نشان داد.
کد خبر: ۲۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰ - 31May 2014

هکرهای ایرانی به دنبال اطلاعات هسته‌ای بودند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از تسنیم به نقل از نیویورک تایمز؛ جان بولتون سیاستمدار نومحافظه کار آمریکایی نسبت به اخباری مبنی بر استفاده هکرهای های ایرانی از مشخصات وی در شبکه های اجتماعی گفت: فکر می کنم ایرانی ها به دنبال من بودند تا به اطلاعات محرمانه ای که دولت اوباما درباره برنامه هسته ای ایران به من داده دست پیدا کنند.
 
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل افزود: من افتخار میکنم، آنها می بایست به دنبال ضد ایرانی ترین شخص در  واشنگتن باشند و خوشحالم که این مقام را کسب کردم.
 
به گزارش نیویورک تایمز این نحوه کسب اطلاعات مبتدی و خلاقانه بود است و یک کارشناس امور اینترنت می گوید: این نشان می دهد ایرانی ها بسیار فعال هستند و علی رغم محدودیت هایشان همه تلاش خود را انجام می دهند.
 
رسانه های  آمریکایی، طی دو روز اخیر مدعی شدند جان بولتون، سیاستمدار نومحافظهکار و تندروی آمریکایی عهدهدار نقشی ویژه در برنامههای حمله هکری ایران بوده است.
 
طبق ادعای این نشریات جان بولتون که در زمان جورج دبلیو بوش نماینده آمریکا در سازمان ملل بود یکی از کسانی بوده که ایرانیها در شبکههای اجتماعی با ساختن پروفایل آنها اقدام به دوستی با مقامات آمریکا و اسرائیل میکرده و از آنها اطلاعات جمعآوری میکردهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار