مسئول سازمان بسیج هنرمندان یزد خبر داد

رونمایی سه جلد کتاب آثار شهدای هنرمند یزد/ کنگره شهدای هنرمند یزد تیرماه برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد گفت: نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد به مدت دو روز در تیرماه در دارالعباده یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ - 01June 2014

رونمایی سه جلد کتاب آثار شهدای هنرمند یزد/ کنگره شهدای هنرمند یزد تیرماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، «محمدعلی پارسائیان» مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده در خصوص برگزاری اولین کنگره شهدای هنرمند استان یزد مقرر شد این کنگره در تاریخ سوم و چهارم تیرماه 93 در سالن شهدای امدادگر هلال احمر دارالعباده یزد برگزار شود.

وی با اشاره به برنامههای اجرایی در نخستین کنگره شهدای هنرمند استان یزد گفت: کنگره در روز اول میزبان نهمین همایش فصلی اوج هنر با موضوع شهدای هنرمند، روز دوم  میزبان کلیهی خانوادههای شهدای هنرمند استان خواهد بود و همچنین اجلاسیهی کنگره در همین روز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در راستای شناسایی شهدای هنرمند در سال گذشته اقدامات لازم را داشته و تاکنون موفق به شناسایی و جمع آوری تعداد زیادی از شهدای هنرمند در استان شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان یزد در ادامه افزود: این سازمان در نظر دارد تا مجموعه زندگینامه و آثار شهدای هنرمند را در سه جلد به چاپ برساند که اولین جلد آن تکمیل و به چاپ رسیده است که ان شاالله در کنگره رونمایی خواهد شد.

وی همچنین از ساخت چند فیلم کوتاه در خصوص شهدای هنرمند جهت نمایش در کنگره استانی شهدای هنرمند نیز خبر داد.

گفتنی است کنگره شهدای هنرمند استان یزد قرار بود در خرداد ماه برگزار شود اما به علت تغییرات در برنامه ریزی صورت گرفته به تاریخ سوم و چهارم تیرماه موکول شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار