بامداد امروز

یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد

صبح امروز یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.
کد خبر: ۲۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ - 01June 2014

یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سحرگاه روز یکشنبه (۹۳/۳/۱۱) یکی از افراد مرتبط با گروهک تروریستی منافقین اعدام شد.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، محکومعلیه «غلامرضا خسروی سوادجانی» فرزند قلی نام دارد که پیشتر به اتهام محاربه از طریق تلاش مؤثر برای پیشبرد اهداف گروهک منافقین فعالیت کرده بود.

محکومعلیه یاد شده از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۵ سابقه دستگیری و محکومیت قضایی در هواداری از جریان نفاق را داشت. وی در بهمن ماه سال ۱۳۸۶ بار دیگر به دلیل ارتباط با این گروهک تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود.

از نامبرده در زمان دستگیری مقادیر زیادی اسناد اعم از مکتوب و تصویری از مراکز مهم کشور از جمله مراکز و تاسیسات نظامی کشف و مشخص شد که وی این تصاویر را به همراه تصاویر و اسناد دیگری از وقایع کشور در اختیار گروهک یادشده و نیز رسانههای مرتبط با آن گروهک قرار داده است.

نامبرده همچنین با ارایه کمکهای مالی به گروهک یاد شده تلاش کرده بود که برخی افراد را به تشکیلات منافقین وصل کند. در پی ارسال پرونده به دادگاه، جلسه رسیدگی به اتهامات وی با حضور وکیل مدافع متهم و نماینده دادستان در یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد که دادگاه پس از رسیدگی وی را به اعدام محکوم کرد و حکم صادره نیز از سوی یکی از شعب دیوانعالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت. پس از ابلاغ حکم صادره تقاضای اعمال ماده ۱۸ اصلاحی نیز صورت گرفت که با رد این تقاضا، حکم به موقع اجرا گذارده شد.

نظر شما
پربیننده ها