اطلاعیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان به مناسبت روز پاسدار

حفظ و نگهبانی از نظام و انقلاب اسلامی از اهداف بزرگ و مقدس پاسداران است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور اطلاعیه‌ای بمناسبت روز پاسدار تاکید کرد: حفظ و نگهبانی از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، از اهداف و آرمانهای بزرگ و مقدس پاسداران است.
کد خبر: ۲۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ - 01June 2014

حفظ و نگهبانی از نظام و انقلاب اسلامی از اهداف بزرگ و مقدس پاسداران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت میلاد فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار اطلاعیهای صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است:

سوم شعبان روز تولد بزرگ پاسداری است که با خون خود و عزیزانش، اسلام و مکتب اسلامی را در آن دوران جاهلیت زنده نگه داشت. امام حسین(ع) آن عصاره نبوی و یادگار ولایت جان خود، فرزندان و یارانش را فدای عقیده خویش نمود تا خون پاکش همواره در گذر تاریخ بجوشد و دین خدا را آبیاری کند.

حفظ و نگهبانی از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، از اهداف و آرمانهای بزرگ و مقدس پاسداران است که با اقتدا به سیدالشهدا(ع) از این نظام نوپا پاسداری کردند. پاسدارانی که با درس آموزی از مکتب عاشورایی دامنه این آرمان را تا حکومت عدل جهانی حضرت مهدی(عج) گسترش میدهند و همواره آماده حفظ این نظام و حکومت اسلامی و فداکاری و جانفشانی در راه خدا هستند.

پاسداران با روحیه معنوی و انقلابی مسئولیتهای سنگین خطیری را برای پاسداری و حراست از این انقلاب و دفاع از اسلام ناب محمدی برداشته و در این راستا با عنایت حضرت حق کارنامه درخشان و فاخری در تاریخ سراسر عزت و افتخار ایران اسلامی از خود برجای گذاشتهاند.

نظر شما
پربیننده ها