صبح امروز صورت گرفت

تجدید بیعت پاسداران سپاه قم با آرمان‌های امام خمینی(ره)

صبح امروز جمعی از پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، به مناسبت سوم شعبان، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور در بیت امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۲۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 01June 2014

تجدید بیعت پاسداران سپاه قم با آرمان‌های امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، صبح امروز جمعی از پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، به مناسبت سوم شعبان، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور در بیت امام راحل با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این مراسم جمع کثیری از پاسداران و فرماندهان نواحی با قرار دادن شاخههای گل درکنار تمثال مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب، با آرمانهای امام سفر کرده بیعتی مجدد کردند.

محمد علی مختاران با تبریک سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: از افتخارات سپاه پاسداران همین بس که روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار و خدمتگذاری ما نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به شخصیت امام خمینی(ره)، افزود: این مدال افتخار پاسداری را امام راحل بر سینه ما نصب کرده است و امام زنده کننده دوباره آرمانهای عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال است.

اکبر بختیاری با اشاره به مهمترین افتخارات پاسدارن، تصریح کرد: بزرگترین افتخار ما در این روز تجدید بیعت باآرمانهای امام راحل و تعهد به ولایتمداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به سالروز رحلت امام راحل، عنوان کرد: اگرچه بیست و پنجمین سال رحلت بنیانگذار انقلاب را درپیش داریم، اما همواره با آرمانهای بلند امام راحل تجدید بیعت میکنیم و درراه حفظ انقلاب ثابت قدم میمانیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار