هانی زاده در گفت و گو با دفاع مقدس مطرح کرد

احتمال توطئه کشورهای غربی و امریکا علیه انتخابات سوریه

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه بر اساس نظر سنجی های انجام شده بشار اسد با 70 درصد آرا رییس جمهور سوریه می شود، گفت: احتمال توطئه کشورهای غربی و امریکا علیه انتخابات سوریه وجود دارد.
کد خبر: ۲۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰ - 02June 2014

احتمال توطئه کشورهای غربی و امریکا علیه انتخابات سوریه

حسن هانی زاده کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به نتایج پیش بینی شده انتخابات سوریه  به خبرگزاری دفاع مقدس گفت:  برگزاری انتخابات در سوریه نشان دهنده این است که هم گرایی میان مردم و دولت سوریه وجود دارد و براساس نظر سنجی های انجام شده بشار اسد با 70 درصد آرا رییس جمهور سوریه می شود.

هانی زاده اظهار کرد: مردم سوریه در این سه سال متوجه شدند که بشار اسد با رهبری و فرماندهی خود و همکاری نیروهای مسلح توانسته بر گروه های تروریستی پیروز شود.
 
وی با بیان اینکه احتمال توطئه علیه انتخابات سوریه وجود دارد، افزود: احتمال توطئه علیه انتخابات مردم سوریه از سوی غرب و مخالفان وجود دارد چراکه در حال حاضر 10 کشور جهان اجازه ندادند انتخابات در سفارت سوریه برگزار شود که این کشورها غالبا از حامیان گروه های تروریستی هستند و قطعا نتیجه این انتخابات مورد پذیرش مخالفان و گروه های تروریستی قرار نمی گیرد.
 
کارشناس مسایل بین الملل و خاورمیانه ادامه داد: از آنجا که مخالفان دولت سوریه می دانند محبوبیت بشار اسد در سطح ملی بالا است از این رو سعی در عدم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کردند.
 
وی با اشاره به توطئه امریکا و متحدانش در زمینه انتخابات سوریه گفت: امریکا و متحدانش در زمینه برگزاری انتخابات در منطقه یک شعار دارند و آن این است که دوستان امریکا دموکرات و دشمنانشان دیکتاتور هستند و هرقدر انتخاباتی در یکی از کشورهایی که با آنها همسویی ندارد و سازگاری با سیاست های استعماری آنها ندارد، با آزادی برگزار شود، مورد تردید قرار می گیرد.
 
هانی زاده خاطرنشان کرد: انچه در حال حاضر در سوریه با اهمیت است حضور مردم در پای صندوق های رای برای تعیین رییس جمهور کشورشان است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار