فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران عنوان کرد

بکارگیری ۳۱ هزار نفر برای تأمین امنیت زائران حرم امام(ره)

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۳۱ هزار نفر از تهران و فرماندهی‌های هم‌جوار به کار گرفته شده‌اند تا در مراسم ارتحال امام(ره)، امنیت زائرین را به عهده بگیرند.
کد خبر: ۲۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 02June 2014

بکارگیری ۳۱ هزار نفر برای تأمین امنیت زائران حرم امام(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دکتر «اسماعیل احمدیمقدم» فرمانده ناجا، در حاشیه مراسمی که به مناسبت بیست وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در قرارگاه روحالله برگزار شد، اظهار کرد: آخرین هماهنگیها و تمهیدات را برای برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم به عمل آورده و میدانیم که طبق روال همهساله بیش از یک میلیون زائر در ۱۴ خرداد خواهیم داشت و با توجه به اینکه بخش عمدهای از این زائرین از شهرستانها هستند تمهیدات لازم را پیشبینی کردهایم.

وی افزود: همه دستگاهها با هماهنگیهایی که با مسئولین استانها انجام شده کار ارائه تسهیلات برای زائرین استانی را بر عهده گرفتهاند و حدود ۲۰ هزار اتوبوس به تهران وارد خواهد شد.

فرمانده ناجا با اشاره به موضوع امنیت زائرین گفت: راهکار تأمین امنیت تردد زائرین از مبدأشان در استانها تا حرم حضرت امام و تا زمان بازگشت آنها به شهرستانها و استانها پیشبینی شده است.

سردار احمدی مقدم اذعان کرد: ۳۱ هزار نفر از تهران و فرماندهیهای همجوار به کار گرفته شدهاند که در مراسم ارتحال امام(ره) امنیت زائرین محترم را به عهده بگیرند. همچنین واحدهای خدماتی و امدادی نیز برای تسهیلات تردد مردم به خدمتگزاری به زائران مشغول خواهند شد.

وی ادامه داد: زمان ورود و خروج اتوبوسها و بروشوری که شامل نقشه مسیر راه است به رانندهها داده شده و برای حمل زائرینی که جانباز و یا ناتوان هستند با همکاری شهرداری، فاصله بین حرم تا پارکینگها تعدادی خودروی وَن مستقر خواهند شد تا زائرین بتوانند به راحتی تردد کنند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه تمام پیشبینیهای لازم برای برخورد با افراد سودجو انجام شده است، اظهار کرد: با همکاری آگاهی گماردن ایستگاههای آشکار و مأموران گشتزن پنهان بهمنظور برخورد با افراد مشکوک یا وسایل نقلیهای که به طرز مشکوک به سمت پارکینگها در حال تردد باشند، تعبیه شده است و امیدواریم با تمهیداتی که صورت گرفته مجموعه جرائم در این روزها کاهش یابد.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در خصوص «جمشید داناییفر» مرزبان ربوده شده، اطلاعات جدیدی دریافت شده، گفت: ما هیچ اطلاعی از این مرزبان ربوده شده نداریم و تا زمانی که اطلاعات قابل قبول و در شأن ناجا به دست ما نرسد هیچگونه اطلاعاتی را تأیید نمیکنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار