رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد

طراحی سامانه پیامکی برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران حرم امام(ره)

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای اولین بار یک سامانه پیامکی را طراحی کرده‌ایم تا تمام کسانی که در حرم و اطراف حرم حضور دارند بتوانند با هر خطی که در اختیارشان است با آن تماس گرفته و یا ما را از گلایه‌ها و انتقادهای خود مطلع کنند.
کد خبر: ۲۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹ - 02June 2014

طراحی سامانه پیامکی برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران حرم امام(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در نشست خبری که به مناسبت بیستوپنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اقدامات و تسهیلات ترافیکی که به منظور ارائه تسهیلات لازم، و تامین ایمنی و برای عبور و مرور شرکتکنندگان، در مراسم ارتحال امام از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی،  تهران بزرگ ارائه شده است، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از اواسط فروردین ماه اقدامات اجرایی خود را نسبت به برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم ارتحال امام(ره) آغاز کرد.

وی ادامه داد: حجم عمدهای از اقدامات ما به قبل از برگزاری مراسم مرتبط میشود که با نشستها و تعاملات بالایی که با سایر دستگاهها داشتهایم قرار است از ساعت هفت صبح روز سهشنبه مإموریت بزرگ خود را شروع کنیم. پیشبینی میکنیم از سهشنبه با ورود کاروانها از استانها به محدوده حرم، با حجم زیادی از تردد مواجه شویم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه با اشاره به اینکه 80 درصد از توان راهور فرمانده ی انتظامی تهران از ساعت 17 سه شنبه استفاده خواهد شد، اذعان کرد: 3هزار و 600 نفر در غالب 297 تیم خودرویی و 190 تیم موتورسوار و 2هزار و 700 نفر عامل پیاده از راهور فرماندهی انتظامی تهران مستقر میشوند تا در امر خدمترسانی به کاروانها فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با درخواست دو خواهش عمده از مردم به ویژه افرادی که در تهران سکونت دارند، خاطرنشان کرد: ما از همه مردم بهویژه، مردم تهران عزیز درخواست میکنیم روز سهشنبه کمی زودتر به سمت حرم حرکت کنند تا هم مشکلی برای خودشان پیش نیاید و هم ما را در امر خدمترسانی به کاروانها یاری کنند.

سرهنگ حسینی با اشاره به محدودیتهای تردد در این ایام تصریح کرد: از ساعت 17 روز سهشنبه تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم، در بزرگراه خلیج فارس، از پل حرم مطهر به سمت جنوب تا عوارضی در هر دو مسیر، توقف کلیه وسایل نقلیه در مدخلهای ورودی و خروجی به خیابانهای اصلی بهشت زهرا ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: هفت هزار بروشور تهیه شده که در روی آن شماره انتظامی اتوبوس، شماره همراه راننده و شماره نماینده استانی در آن نوشته شده که در اختیار تمامی زوار قرار میگیرد و 400 دستگاه وَن پیشبینی شده که زائران را جابهجا کنند.

وی افزود: ما با توجه به اینکه از 400 تیم سواره و 2 هزارو 700 عامل پیاده در این ماموریت استفاده میکنیم در خصوص حوادث و خرابیها در آن ایام در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر میشویم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار یک سامانه پیامکی اطلاعرسانی در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران طراحی شده است، گفت: این سامانه پیامکی را طراحی کردهایم تا تمام کسانی که در حرم و اطراف حرم حضور دارند بتوانند با هر خطی که در اختیارشان است با آن تماس گرفته و یا ما را از گلایهها و انتقادهای خود مطلع کنند. 6 - 63951501 شمارهای است که مردم میتوانند از امروز صبح تا پایان مراسم با ما در تماس باشند.

نظر شما
پربیننده ها