در سومین نمایشگاه بازی رایانه ای:

بازی "حج و بیداری "رونمایی شد

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای در بخش های تولیدات، بازی سازان مستقل، خانواده، آموزش و کارگاه های آموزشی، فناوری، بازی و سرگرمی و مسابقات برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴ - 14August 2013

بازی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، بهروز مینایی در سومین جشنواره ی نمایشگاه بازی های رایانه ای اظهار داشت : تعداد آثار ارسال شده به سومین جشنواره بازی های رایانه ای نسبت به سال گذشته افزایش یافته و امسال 30 اثر بیشتر از دومین دوره این رویداد به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با یادآوری اینکه بخش دانش آموزی جشنواره بصورت جداگانه محاسبه می شود توضیح داد: 70 بازی مستقل در جشنواره امسال حضور دارند که این مهم اتفاق قابل توجهی است.

به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، 20 تیم دانشجویی در ایام برگزاری سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای مسابقه بازی نامه نویسی در چهار روز اجرا خواهند کرد.

مینایی با تاکید بر اینکه 219 اثر به سومین جشنواره بازی های رایانه ای ارسال شد توضیح داد: حضور 32 اثر بزرگ به این رویداد اتفاق قابل توجهی است.

وی ادامه داد: ما در بخش نگاه ویژه جشنواره امسال توجه خاصی به خانواده و معماری ایرانی در تولیدات داریم و امیدواریم تولید کنندگان نیز به این مهم توجه کنند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین از رونمایی بازی بیداری و حج در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای خبر داد.

به گفته مینایی حضور موسسات و تیم های بازی سازی در نمایشگاه سوم با رشد 50 درصدی روبرو بوده و امسال بیش از 150 شرکت و موسسه و نهاد در نمایشگاه سوم گیم تهران حضور دارند.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای در بخش های تولیدات، بازیسازان مستقل، خانواده، آموزش و کارگاه های آموزشی، فناوری، بازی و سرگرمی و مسابقات برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی که از 22 مردادماه آغاز به کار کرده تا 26 این ماه در مصلای امام خمینی (ره) دایر خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار