کشف قریب به نیم تن مواد مخدر در مرزهای سیستان وبلوچستان

جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان از درگیری با قاچاقچیان مسلح وکشف وضبط قریب به نیم تن مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳ - 14August 2013

کشف قریب به نیم تن مواد مخدر در مرزهای سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار محمد ملاشاهی ضمن بیان این خبر افزود: مرزداران گردان عملیاتی سیرکان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی وبهره گیری از منابع خبری، از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه وبلافاصله با آمادگی وتجهیزات کامل در منطقه شناسایی شده حضور یافته وبا هوشیاری کامل به پوشش  و واپایش نوار مرزی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: مرزداران در حین انجام گشت زنی، محل اختفای محموله دپو شده موادمخدر که توسط قاچاقچیان از آن نگهبانی می شد را کشف کرده وبرای دستگیری آنان وتوقیف محموله وارد عمل شدند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان وبلوچستان در ادامه افزود: قاچاقچیان مسلح که خود را گرفتار سرعت عمل ودقت مرزداران می دیدند به سمت آنها تیراندازی کرده وپس از رویارویی با پاسخ کوبنده مرزداران در نهایت با توجه به کوهستانی بودن منطقه ومحدوده صفر مرزی از محل متواری شدند .

وی گفت: در پایان این عملیات موفقیت آمیز، تیم های پاکسازی وارد عمل شده وضمن واپایش کامل منطقه موفق شدند مقدار 460 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف وضبط نمایند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به فراهم شدن فرصت های بسیار خوب برای سرمایه گذاری وانجام فعالیت های تولیدی واقتصادی در استان از فریب خوردگانی که از راه های غیرقانونی نسبت به کسب درآمد های نامشروع اقدام می نمایند خواست تا دست از اعمال پلید خود بردارند .
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار