رئیس پلیس راهور تهران در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

عملیات ترافیکی مراسم ارتحال با موفقیت انجام شد

رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه عملیات ترافیکی مراسم ارتحال امام(ره) با موفقیت انجام شد، گفت: ترافیک تا ساعاتی دیگر در محدوده حرم روان و عادی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ - 05June 2014

عملیات ترافیکی مراسم ارتحال با موفقیت انجام شد

سرهنگ «تیمور حسینی» رئیس پلیس راهور تهران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به آغاز تخلیه زائران مراسم ارتحال امام(ره) ترافیک در اطراف حرم، بهشت زهرا(س) و ابتدای اتوبان قم نیمه سنگین اما در حال حرکت است و خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده و جانمایی پارکینگها اتوبوسها در حال سوار کردن زائران به منظور بازگشت به شهرها هستند.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در ضلع شمال حرم روان است و به منظور تخلیه بار ترافیکی اتوبان قم از مقابل عوارضی یک طرفه شده است و کار تخلیه اطراف حرم و بهشت زهرا(س) به پایان رسیده و ترافیک روان میشود.
 
سرهنگ حسینی اذعان کرد: ترافیک در جاده قدیم قم روان است و تردد خودروها بدون مشکل در حال انجام است، امسال میزان حضور خودروهای شخصی و اتوبوسها نسبت به سال قبل 25 درصد افزایش داشت.
 
رئیس پلیس راهور تهران در پایان گفت: خوشبختانه امسال نیز با همکاری مردم هیچ مشکل ترافیکی به وجود نیامد و خوشحالیم که توانستیم امسال نیز این عملیات ترافیکی را با موفقیت انجام دهیم.
نظر شما
پربیننده ها