معاون اول قوه قضائیه:

دولت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در زمینه حجاب اجرایی کند

معاون اول قوه قضائیه گفت: در این رابطه بیش از همه دولت موظف است که طبق قانون اساسی و طرح مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح حجاب و عفاف را اجرایی کند.
کد خبر: ۲۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷ - 06June 2014

دولت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در زمینه حجاب اجرایی کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "سید ابراهیم رئیسی" معاون اول قوه قضائیه در گفتوگویی  اظهار کرد: حجاب و عفاف از واجبات و ضروریات دین بوده و همه مردم و مسئولان موظف هستند که در مورد این اصل مسلم اسلامی همت کنند تا جامعهای اسلامی و به دور از منکرات و بی حجابی داشته باشیم.
 
رئیسی تصریح کرد: در این رابطه بیش از همه دولت موظف است که طبق قانون اساسی و طرح مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این طرح را اجرایی کند.
 
وی تأکید کرد: این طرح به صورت یک بسته کاری برای همه بخشها به عنوان یک وظیفه تعریف شده و هرکدام از این بخشها موظف هستند که وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و اراده دولتمردان در این رابطه بسیار تأثیرگذار است، یعنی اگر بدانند که این اراده جدی هم اصل قانونی و هم وظیفه شرعی بوده قطعاً و یقیناً گام بر میدارند و حتی ممکن است که عدهای هم با آن مخالفت کنند، اما این قانون کشور ماست و باید همه تابع آن باشیم.
 
معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: این یک قانون در کشور بوده و من معتقدم نسخهای که امروز در ارتباط با مسئله حجاب در اختیار ماست طرح مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده که تمام مسئولیتها در آن تبیین شده و وظیفه همه بخشها هم مشخص شده که چه باید بکنند و من هم تأکید میکنم که همگان و به خصوص دولتمردان خود را موظف بدانند که این طرح مصوب را با تمام همتشان عملیاتی و حتماً جامعه اسلامی را نسبت به این امر مهم دینی و اصل قانونی تشویق کنند تا انشاءالله این بی حجابیها از جامعه اسلامی ما دور شود.

نظر شما
پربیننده ها