حجت الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران:

آیت الله مهدوی کنی بر اساس تکلیف عمل می‌کند

معاون اول قوه قضائیه گفت: آیت الله مهدوی کنی چهره‌ای هستند که بر اساس تکلیف برای حفظ نظام و انقلاب فعالیت می‌کنند، دیروز در کنار امام و امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار دارند و تمام وجودشان برپایه حفظ وحدت امت اسلامی است.
کد خبر: ۲۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 07June 2014

آیت الله مهدوی کنی بر اساس تکلیف عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام «سیدابراهیم رئیسی» معاون اول قوه قضائیه امروز شنبه پس از عیادت از آیتالله «محمدرضا مهدوی کنی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقش آیتالله مهدوی کنی در انقلاب اسلامی بینظیر است، گفت: حقیقتا ایشان در هر مقطعی از انقلاب احساس وظیفه کردند، با همه وجود خود به صحنه آمدند و هیچ چیز جز حفظ انقلاب و حفظ ولایت برایشان مطرح نبوده است. 

وی ادامه داد: آیتالله مهدوی کنی همواره ابراز میکردند امام خمینی(ره) تکلیفمداری را به ما آموخته است و در مقاطعی برخی از افراد به وی خرده میگرفتند که اگر شما در مورد موضوعی اعلام موضع کنید، شخصیتتان آسیب میبیند. اما آیتالله مهدوی کنی در پاسخ به این افراد میگفت "امام خمینی(ره) تکلیفمداری را به ما آموخته است".

وی با اشاره به اینکه آیتالله مهدوی کنی نقش الگودهی و بصیرتبخشی را به دیگران برعهده داشت، اظهار داشت: به نظر من دلیل اینکه پس از ورود به بیماری وی همگان نگران شدند، این است که ایشان چهرهای هستند که براساس تکلیف برای حفظ نظام و انقلاب فعالیت میکنند، دیروز در کنار امام و امروز در کنار مقام معظم رهبری قرار دارند و تمام وجودشان برپایه حفظ وحدت امت اسلامی است. 

معاون اول قوه قضائیه آیتالله مهدوی کنی را یکی از چهرههای وحدتبخش در جامعه عنوان کرد و افزود: پس از نخستوزیری وی کارهای دیگر را رها و دانشگاه امام صادق(ع) را برای کادرسازی نظام برپا کرد و امروز در گوشه گوشه کشور چهرههایی را میبینیم که ثمره کار آیتالله مهدوی کنی و افراد دیگر هستند. 

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت درمانی آیتالله مهدوی کنی، اظهار داشت: امیدوارم جامعه شاهد حضور اثربخش وی باشد.

نظر شما
پربیننده ها