سورپرایز «داودآبادی» در کتاب جدیدش ارایه می‌شود

«حمید داودآبادی» نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی از انتشار کتاب جدیدش تحت عنوان «جنگ، شعر، عشق و مرگ» خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ - 02November 2016
سورپرایز «داودآبادی» در کتاب جدیدش ارائه می‌شود«حمید داودآبادی» نویسنده کتاب‌های دفاع‌مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس از انتشار کتاب جدیدش با عنوان «جنگ، شعر، عشق و مرگ» خبر داد و اظهار داشت: تا به امروز کتاب‌های مختلفی در خصوص نیروهای رژیم بعث به چاپ رسیده است و اغلب آن‌ها مربوط به اسرای عراقی در ایران است، اما این بار به نحوه ورود «نصیف الناصری» دانشجوی شاعر عراقی به جنگ اشاره کرده‌ایم.

وی افزود: همان طور که گفتم سوژه اکثر کتاب‌ها، اسرای عراقی در ایران بودند، اما «ناصری» اسیر نبوده و هیچ علاقه‌ای نیز برای حضور در جنگ نداشت و به اجبار به سربازی فرستاده شد و تا آخر جنگ حضور داشت.

داودآبادی تصریح کرد: او چندین بار فرارهای ناموفق در پرونده خود دارد، اما سرانجام توانست خود را به سوئد برساند.

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی با بیان این که جمع آوری خاطرات برای نوشتن این کتاب هفت سال به طول انجامید، گفت: چندی پیش با خاطرات ناصری در وبلاگش روبرو شدم و گاهی آن‌ها را ترجمه کرده و در سایتها منتشر می‌کردم، اما از دو سال ‌پیش به طور جدی بر روی این موضوع تمرکز کردم.

وی بیان کرد: از طریق شبکه‌های مجازی ناصری را پیدا کرده و با او در ارتباط بودم. وی به خوبی توانسته دیده‌های خود از جنگ را به تصویر بکشد.

داودآبادی خاطرنشان کرد: در این کتاب سعی کردم روحیات و شرایط نیروی های رژیم بعث را در جنگ تحمیلی به نمایش بگذارم.

نویسنده کتاب‌های دفاع مقدسی در پایان گفت: کتاب «جنگ، شعر، عشق و مرگ» که با یاری «علی موحدی» تهیه شده توسط نشر یا زهرا به چاپ رسیده و آماده توزیع در بازار نشر است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار