مربی آموزش چتربازی و تخریبی که در سوریه آسمانی شد + تصاویر

شهید «اسماعیل زاهد پور» از شهدای مدافع حرم استان گلستان است و یازدهم آبان ماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۱۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ - 03November 2016
به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، شهید «اسماعیل زاهد پور» از شهدای مدافع حرم استان گلستان است و یازدهم آبان ماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسید، و به مناسبت اولین سالگرد شهادتش، زندگینامه و نحوه شهادتش را مرور می کنیم:

۱۱ آبان ماه ۹۴ بود که خبر شهادت یکی دیگر از فرزندانِ «اسلام ناب محمدی(ص)» در شهر حلب سوریه اعلام شد. شهرستان کردکوی اولین شهید مدافع حرم خود را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) تقدیم اسلام ناب محمدی کرد.

مربی آموزش چتربازی و تخریب که در سوریه آسمانی شد + تصاویر 

خون پاکِ «اسماعیل زاهدپور»، به دست پیروان اسلام آمریکایی بر زمین ریخت و ارواحِ پاکش به ارواحِ مطهر صدها شهیدِ مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام اله علیها) پیوست.

اسماعیل زاهدرپور فرزند رجب، 30 شهریور ماه سال 1350 در شهرستان کردکوی بدنیا آمد. وی بازنشسته تیپ یکم نینوا استان گلستان بود و به مدت یک ماه به صورت داوطلب در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید اسماعیل زاهدپور از تکاوران یگان صابرین تیپ مردم پایه نینوا گلستان و از مربیان آموزش پاراگلایدر و چتربازی و تخریب بود.

مربی آموزش چتربازی و تخریب که در سوریه آسمانی شد + تصاویر 

فرمانده تیپ مردم پایه نینوا استان گلستان در این دیدار با خانواده این شهید بزرگوار با توجه به این نکته که شهید برای خود هدفی داشت، گفت: شهید اسماعیل زاهدپور به آرزوی دیرینه اش رسید.

سردار ملک اظهار داشت: شهید زاهدپور با اینکه بازنشست شده بود، بعد بازنشستگی هم داوطلب اعزام به سوریه بود.
وی ادامه داد: شهید اسماعیل در زمان بازنشستگی دائما به یگان ما مراجعه می کرد که من دوست دارم به سوریه به جهت مبارزه با تکفیری های داعش اعزام بشم و هر طور هست با درخواستم موافقت کنید.

این فرمانده نظامی اظهار داشت: حقیقتا اعزام بازنشسته ها در اولویت اعزام ما نبودند و معمولا شاغلین پاسدار را که آنها هم بصورت داوطلبی است بعنوان مستشار به سوریه اعزام می کنیم ولی دیدم که شهید زاهدپور به موافقت اعزامش اصرار می ورزد لذا ما هم اقدام کردیم و اسمش را به تهران دادیم که بخاطر مهارت و تخصص بالای این شهید به درخواست وی مبنی بر اعزام به سوریه از سوی تهران موافق شد.

سردار ملک در خصوص نحوه شهادت شهید زاهدپور گفت: شهید زاهدپور و همرزمانش در شهر حلب سوریه با تکفیریهای داعش درگیر شدند و تعدادی زخمی و شهید می شوند.

این تعداد از رزمندگان سمت دشمن می مانند که رزمندگان اسلام و مدافع حرم شب بعد عملیات برای آزادسازی زخمی ها و شهدا اعزام می شود که پیکر مطهر شهید اسماعیل زاهدپور و تعداد دیگری از زخمی ها و شهدا از داعش بازپس گرفته می شود.

مربی آموزش چتربازی و تخریب که در سوریه آسمانی شد + تصاویر 
فرزند شهید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها