نمایش انزجار مردم کرمانشاه از استکبار جهانی

تجمع بزرگ ضد استکباری مردم کرمانشاه همزمان با یوم الله ۱۳ آبان برپا شد و حاضرین انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۱۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 03November 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، لحظاتی پیش تجمع بزرگ ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان با حضور مردم، مسئولین استانی و فرماندهان نظامی استان کرمانشاه در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه برپا شد.

در این تجمع بزرگ زن، مرد، پیر و جوان، کودک و نونهال همه و همه یک صدا با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیست، آمریکا اسراییل ننگت باد ننگت باد، ۱۳ آبانماه یوم الله یوم الله و ما ملت بیداریم از آمریکا بیزاریم انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

حاضرین در این مراسم باشکوه هم چنین شعارهایی نظیر لبیک یا حسین(ع)، هیهات من الذله و شعار ملت ما مرگ بر آمریکا را سر دادند تا به جهانیان اثبات کنند که ملت ایران هنوز هم بعد از سال های سپری از انقلاب اسلامی استوار و سربلند به پای اعتقاداتش که همان ارزش های الهی، دینی و انقلابی است، ایستاده است.

هم چنین حاضرین در این مراسم پلاکاردهایی را با شعارهای فوق حمل می کردند.

در این مراسم علاوه بر نواختن سرود جمهوری اسلامی توسط گروه هم نوازان مرزبانی ناجا، مارش نظامی نیز اجرا شد.

اجرای گروه سرود دانش آموزی از دیگر بخش های این مراسم باشکوه بوده و همزمان با این تجمع بزرگ، آدمک های شیطانی استکبار نیز به آتش کشیده شد.

برپایی غرفه های فرهنگی در سطح گسترده از دیگر برنامه هایی این مراسم باشکوه و عظیم است. و عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی سخنرانی این مراسم را به عهده دارد.

لازم به ذکر است، این مراسم باشکوه طی دیروز و امروز در کلیه شهرستان های استان کرمانشاه نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار