سردار مصدقی:

شهدای مدافع حرم مفسران آیات قرآن کریم هستند

فرمانده توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه گفت: شهدای مدافع حرم آل الله آیه­ های قرآن را تفسیر کردند و برای مجاهدت و جهاد با شقی­ ترین انسانهای عالم هجرت کرده و در این مسیر به بالاترین درجه از کمال و سعادت و انسانیت رسیدند.
کد خبر: ۲۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ - 03November 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، یادواره ۱۳۶ شهید گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی ۶۱ محرم گرامیداشت سردار شهید غلامرضا سمایی از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری در مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد.

سردار غلامحسین مصدقی فرمانده توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که جامعه جهانی از ایدئولوژی شرق و غرب عالم خسته شده بود، انقلاب اسلامی ایران تفکر جدیدی را به دنیا معرفی کرد که این ایدئولوژی بر گرفته از تشکیل حکومت دینی بر اساس اهداف اسلام ناب محمدی(ص) شکل گرفت.

وی اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمن جنگ ­های نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی فراوانی را بر کشور تحمیل کرد تا بتواند از نفوذ تفکر انقلابی ملت ایران جلوگیری کند، اما به لطف الهی امروز این روحیه و مجاهدت­ ها در کشورهای آزادی خواه جهان نشر و گسترش پیدا کرده است.

مصدقی مهمترین نبرد با دشمن را در عصر حاضر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال ارزش جلوه دادن پلیدی­ ها و بی بندوباری ­هاست و تمام امکانات و تجهیزات ماهواره ­ای و شبکه­ های اجتماعی خود را تا پشت بام منازل جامعه اسلامی نفوذ داده است.

فرمانده توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: محاصره اقتصادی روش دیگر دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است تا ضمن مسکوت نگه داشتن تولیدات داخلی بتواند با واردات بی رویه، اقتصاد کشور را از بین ببرد.

وی نبرد سیاسی دشمن را با روش نیرنگ و تزویر عنوان کرد و یادآور شد: پس از ناامیدی از جنگ­های نظامی و اقتصادی این بار جبهه استکبار می­ خواهد از طریق میزه مذاکره اراده و اهداف خود را بر ما تحمیل کند.

مصدقی خاطرنشان کرد: امروز نبرد نظامی به روش گذشته امکان پذیر نیست و دشمن با راه­اندازی جنگ­های نیابتی و تجهیز گروه ­های تروریستی قصد دارد تا از درون نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دهد.

فرمانده توپخانه و موشکی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: جبهه استکبار از داعش و گروه­ های تروریستی بعنوان یک سلاح استفاده کرد تا در جنگ ­های نیابتی به اهداف خود برسد.

وی اذعان کرد: شهدای مدافع حرم آل الله آیه­ های قرآن را تفسیر کردند و برای مجاهدت و جهاد با شقی ­ترین انسانهای عالم، هجرت کرده و در این مسیر به بالاترین درجه از کمال و سعادت و انسانیت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار