برگزیدگان یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال پاسداران اهل قلم معرفی شدند

طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، مؤلفان آثار برگزیده یازدهمین دوره همایش کتاب سال پاسداران اهل قلم تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۱۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ - 05November 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، یازدهمین دوره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم، امروز برگزیدگان خود را شناخت.

در مراسمی که صبح امروز با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و سردار نجات معاون فرهنگی سپاه برگزار شد، از آثار «خنده زار» به قلم محمد محمودی نورآبادی، «تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق» به قلم حسین علایی، «آب هرگز نمی‌میرد» به قلم حمید حسام،  «غزل مقتل» به قلم ایوب پرندآور، «موج چهارم جنگ نرم» به قلم سیامک باقری چوکامی، «راهبردهای فرهنگی» نوشته عبدالله و علی مبینی، «ردپای پیدا و پنهان داعش» محصول مرکز باقرالعلوم، «راهنمای جامع گردشگری سلامت کاری» از مرتضی ایزدی، محمدجواد حسین پورفر و علی ایوبیان، «دینامیک» به قلم سعید محجوب مقدس و «توانمندسازی منابع انسانی در نظام ارزشی اسلام» به قلم امیرحمزه مهرابی به عنوان رتبه‌های نخست در 10 رشته تقدیر شدند.

همچنین در این مراسم از رتبه‌های دوم و سوم 13 رشته علمی، داستان و رمان، تاریخ تحلیلی، زندگی‌نامه شهدا، خاطره، شعر، جنگ نرم، امنیتی نظامی، تبلیغات دفاعی، سیاسی، پزشکی، فنی و مهندسی، مدیریت جهادی و اعتقادی تقدیر شد.

سردار آسوی دبیر یازدهمین دوره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم در این مراسم بیان کرد: طی فراخوانی که در ابتدای سال 95 اعلام شد، 664 اثر از 412 پاسدار اهل قلم در 13 رشته به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: اساتیدی از دانشگاه‌های امام حسین (ع)، بقیه‌الله و دیگر دانشگاه‌های کشور به داوری آثار پرداختند و 35 اثر در 13 رشته برتر شناخته شدند.

آسودی با بیان اینکه آثار این دوره نسبت به دوره‌های قبلی رشد کیفی داشته‌اند، گفت: اکنون برای پاسداران اهل قلم، موسسه‌ای ایجاد شده که سه هزار نفر عضو دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای شناسایی سایر پاسداران اهل قلم بیان کرد: امیدواریم شاهد برپایی نمایشگاه و فروشگاه دائمی پاسداران اهل قلم باشیم و تاکنون 7 هزار اثر در این زمینه جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها