مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ضرورت معرفی یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا ارومیه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا ارومیه باید بیش از پیش به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۲۱۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ - 06November 2016

یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا ارومیه باید بیش از پیش به جامعه معرفی شودبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار محسن تیموری در جلسه هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان ارومیه، اظهار داشت: یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدا آنچنان که باید به جامعه معرفی نشده و لذا باید برای شناساندن آن به جامعه، دستگاه های اجرایی مربوطه و به ویژه اعضای هیئت امنای شهدای گمنام اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه تپه نورالشهدای ارومیه باید به عنوان یک مرکز فرهنگی فعال سازی شود تا ارتباط مردم با مزار شهدای گمنام دلسپاری شده در آن همواره برقرار باشد، افزود: در این راستا می توان از ظرفیت خانواده های معظم شهدا، پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین راهیان نور نیز استفاده کرد چنان که زائران راهیان نور در اعزام و بازگشت، توقفی در مزار شهدای گمنام داشته باشند.

وی ادامه داد: هیئت های مذهبی نیز می توانند برخی مراسمات خود را در جوار مزار شهدای گمنام تپه نور الشهداء برگزار کنند تا ضمن معرفی این یادمان شهدا به عموم مردم، از فیوضات معنوی آن نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار