انتصابات جدید در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

طی احکامی، مديركل توسعه منابع انسانی، مديركل خدمات آرشيوی و مديركل امورحقوقی، مجلس و استان‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منصوب شدند.
کد خبر: ۲۱۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ - 06November 2016
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، طی حکمی از سوی سیدرضا صالحی امیری، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، عليرضا دباغی به‌عنوان مديركل «توسعه منابع انسانی» منصوب شد.

متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:
 
«با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم توسعه مدیریت و منابع و نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل توسعه منابع انسانی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از تجارب همکاران آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.»

همچنین در حکم دیگری از سوی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حسین عباس‌نژاد کارسیدانی به‌عنوان مديركل امور حقوقی، مجلس و استان‌ها منصوب شد.

متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:
 
«با عنایت به پیشنهاد سرپرست محترم توسعه مدیریت و منابع و نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «مديركل امور حقوقی، مجلس و استان‌ها» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب همکاران آن اداره‌کل در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.»

صالحی اميری در حکم دیگری نیز امین‌الله آزادیان را به‌عنوان مديركل «خدمات آرشيوی» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:
 
«با سلام و احترام
با عنایت به پیشنهاد معاون محترم اسناد ملی، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان
« مدیرکل خدمات آرشیوی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب همکاران آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.»
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار