فرمانده دریابانی هرمزگان:

شناورهای دریایی پلاک‌دار می‌شوند

فرمانده دریابانی هرمزگان گفت: طرح پلاک‌دار شدن همه شناورها تهیه و به مرکز ارائه شد تا در آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و بتوان شناورها را نیز همچون خودروهای درخیابان اعمال قانون کرد.
کد خبر: ۲۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶ - 06November 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سرهنگ علی میرشمسی» فرمانده دریابانی هرمزگان در خصوص کنترل مرزهای آبی جنوب کشور افزود: تا کنون بیش از هفت هزار شناور بدون هویت در آب های منطقه هرمزگان شناسایی شناسایی شده است گفت: همه این شناورها دارای کارت هویت می شوند.

فرمانده دریابانی هرمزگان اظهارداشت که با تلاش پرسنل خدوم دریابانی موفق به ایجاد امنیت مناسب و خوبی شده ایم و با ایجاد کمربند امنیتی توانسته ایم با دشمنان خارجی و مجرمان داخلی برخورد مناسبی داشته باشیم.

میر شمسی تصریح کرد که با اشراف اطلاعاتی و فعالیت های دریابانی مشکل امنیتی در آب های هرمزگان و مرز دریایی منطقه پیش نیامده است و خوشبختانه امنیت خوبی برقرار است.

وی در باره میزان کشف انواع کالاهای قاچاق نیز یادآورشد که میزان کشف کالاهای قاچاق از دو تا 100 برابر رشد داشته است.
 
سرهنگ میرشمسی با بیان اینکه استان هزمزگان دارای یک هزار و 100 کیلومتر مرز مشترک آبی با سه کشور عمان ،امارات و قطر است ، خاطرنشان کرد که این استان با دو هزار و 400 کیلومتر ساحل دارای 14 جزیره است.

میر شمسی در بخش دیگری از سخنان خود نقش رسانه ها را در افزایش مولفه های امنیتی بسیار بسزا دانست و گفت: گاهی قدرت و توان یک خبر از یک گردان نیروی نظامی افزون تر است.

وی افزود با توجه به این اهمیت سعی در افزایش تعامل خود با رسانه ها به خصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی را در دستور کار داریم.

فرمانده دریابانی هرمزگان تصریح کرد: تعامل و ظرفیت رسانه می تواند در راستای ماموریت های دریابانی برای افزایش مولفه های امنیتی قرار گیرد تا مردم از امنیت بیشتری برخوردار شوند.

فرمانده دریابانی هرمزگان و معاون اجتماعی این فرماندهی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان از نزدیک با فعالیت های خبرگزاری رسمی کشور با بیش از 80 سال سابقه فعالیت رسانه ای در داخل و خارج کشور آشنا شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار